2010. március 22., hétfő

Trailer

Megint megnéztem a The Losers előzetesét, és még mindig tetszik.


A linkről (jobb gomb, hivatkozás mentése más néven) le lehet tölteni, de a Linkjeim/Trailer oldalon is megtalálható. Az L betűnél, mert már régi.
Szóval, volt olyan nap, hogy legalább 30-szor megnéztem. Nem számoltam, de biztos, hogy megvolt. A zene is jó alatta, Eagles of Death Metal - Dont speak, akkor indul be, mikor a csaj kilövi a rakétát.


A Prince of Persia előzetesei Dave-nél és itt is vannak, előfordulhat átfedés.


Az újabb princek közül a kettessel és a hármassal játszottam, a film címe az elsőre vonatkozik, mégis olyan "elemeket" látok, ami a harmadikban volt. Bár, hallottam, hogy pl.: a dagger az első részben is volt. Mármint az újak közül az elsőben. Azt sajnálom, hogy a zenéjét nem a játékból veszik, szívesen visszahallanám a jó kis gitárszámokat. :)


Mostanában egyre több film és könyv foglalkozik a görög ókori történelemmel. Nem mitológiát mondok, mert ki tudja...?
Rick Riordan könyvei és a film (ahol a főszereplő a Pillangó effektusban és a Börtönvonat Yumába c. filmben szerepelt), Sherrilyn Kenyon és Gena Showalter könyvei, és most itt a Clash of the Titans.
Előzetesek Dave-nél, a fenti helyen, és már linkeltem be a filmtrailer.hu-ról is.
Kérdés.
Csak véletlenül lett titán a filmcímben? Mert a titánok... mások. Ezt a fentebb szereplő könyvekben olvastam, meg a wikipédián is. A titánok Zeusz, Hádész és Poszeidón szülei és az a népség. Zeuszék istenek.
Szóval ez nem a titánok harca, hanem az istenek és az embereké. Vagy félisteneké, lásd Perszeusz.
De lehet, hogy lemaradtam valamiről, vagy félreértelmeztem. Akkor: bocs.
Csak nem hagy nyugodni, na.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése