2010. március 20., szombat

Képek

Ha már van egy alternatív tárolási lehetőségem, kedvencebb képeimet feltöltöm. Ezek közül választok hátteret, és ha valami megtetszik, hozzáadom a többihez.
Nagy részük megtalálható a neten, egy részét én másoltam. Forrásokat nem tudok, de nem igazán változtattam a képcímeken. 

Na, igen, Óscar Jaenada, a The Losersben játszik, na meg spanyol filmekben. Tetszik a stílusa. Mármint amennyit az előzetesből láttam, meg utánaolvastam, "cowboy" lesz. Irigylem, hogy neki jól áll a kalap.

Tetszenek a fantasyképek, és a hajók is, ez pedig kettő az egyben.

Furcsa, hogy nem a szemfoga a hosszabb, mindenesetre szép a víz tükröződése.

Ezeket a képeket az előzetesből másoltam. Megint Óscar Jaenada, The Losers. Ez a jelenet egyébként is nagyon ötletes. A képregényből csak az első rész van meg, és ez sajnos nincs benne. Kíváncsi vagyok, ott is így van-e. Valamint, hogy miért nincs fegyver az őrök kezében.

Nagyon ki akartam tenni asztalra, de a felbontás miatt vagy a széle lógott le, vagy más lett az aránya.

Ezt meg azért nem tudtam kitenni, mert a tálca takarja a lényeget. Mindenesetre szép.

Álmaim netovábbja:) Tenger mindenhol, pálmafa, kék ég, mi kell még?:)

Mondjuk a tenger alja. Csak a színe miatt. Mostanában a kék a nyerő.

Balra a jók, jobbra a rosszak. Ez sem volt kinn.

Igyekszem olyan háttereket kiválasztani, amik sötétek (mert a gépem is az), és viszonylag kevés dolog van rajtuk (hogy könnyen láthatóak legyenek az ikonok).

Ez elég félelmetes, nem is volt még kinn.

Ez volt. Hmm. Nagymacska.

Szavak nélkül mennyi mindent ki lehet fejezni.

Kár, hogy csak kép:)

Kék is, sötét is, egyszerű is.

Most ez van kinn. Formás.

Furcsa, hogy terepjárót is gyártottak. Volt már kinn.

Ezt sem tudom kitenni károsodás nélkül, mindenesetre egyszer megismerkednék vele közelebbről is.

Kevésbé tetszik, mint az R8, de a kép szép.

Hát, igen. A neve is mutatja. Ez a gyönyörűség volt az első a gyűjteményben. Öcsém még mindig emlékszik rá, pedig évekkel ezelőtt látta utoljára.

Ez sokáig volt háttérképem, egyszerű, mégis hatásos.

Jók a régi Batmobilok, de szerintem ez a legjobb.

Csak azért, mert sötét.

A jelek közül is ez tetszik a legjobban. Christopher Nolan jó munkát végzett.

Ez a kép is sokáig volt kinn. Órát tettem arra a pontra, ahova néz, hi-hi.

Túl nagy felbontású, ezért nem tudtam kitenni.

Csak azt nem értem, ha kocsi alakban van, akkor miért nem ilyen ütött-kopott.

Asszem valamilyen játékból van.

Jó, mi?

Akkor a leghatásosabb, mikor bekapcsolás után még nincsenek kinn az ikonok. Sokáig volt kinn.

Még sok Camaro-kép lesz. Ez sem volt kinn, túl zsúfolt, de nem akartam megválni tőle.

Így is elfogadnám. Bár nem az igazi.



Fantáziarajz, csak elnyújtva tudtam volna kitenni.

Ez nemrég volt a hátterem. Ide is valahogy be akartam tenni, de inkább nem vágom szét.

Úgy látszik mostanában a macskafélékről a madarakhoz pártoltam. Bár... még mindig a pingvin a kedvencem. Később lesz az is.

Most másféle autók jönnek. A Mustang cseppet sem tetszik kevésbé, mint a Camaro, csak később van az abc-ben.

A Shelby kígyója közelebbről. Háttérnek nagyon jó volt. A rácsokkal jól lehet az ikonokat elkülöníteni.

Huh! Imádom ezt a képet. NFSMW-ben meg is valósítottam.

Ez viszont bármikor jöhet. De csak, ha a csíkok is fenn vannak.

Ezt a képet is választhattam volna profilképnek. Talán majd egyszer

Csak úgy megtetszett
Tetszik a maszkja. Az újabb is, de már kevésbé.

Egyik kedvenc bolygóm. A másikról meg majd keresek egy jó képet.

Végülis... ez is hajó.

Igen, igen, a pingvinek. Nagyon jók lettek. Sokáig voltak kinn, annak ellenére, hogy nagyrészt fehérek.


Vicces.

Ez meg kalózhajó.

Játékban volt, és megtetszett.

Már Kowalski előtt is a pingvinmániás voltam. Egyébként is a sorozatban tetszett meg a karaktere (ott nagyobb szerepet kap), és a hangja... csúcs.

Hamarosan sárkányos képeket fogok gyűjteni. Mert tetszenek.

Széép.

Éljen Rico!

Á, még egy tukán.

Nemrég volt kinn. Nem találkoznék vele közelről, de képen szép. Kicsiben jöhet.

Volt kinn, nagyon ötletes.

Régen játszottam vele. Azóta sok játékban találok hasonló effekttel.

Ez is volt kinn, tetszik, hogy hasonlít a rendes hajókhoz.

Még hajók.


Vis Major Sterlingje szétszedve. Biztos vannak szebb képek is, mégis valamiért ezt tartottam meg.

Ez a kép is hatásos háttérnek.

Tetszenek a színei, de háttérnek túl sokminden van rajta.

Pedig nem vagyok Batman-rajongó.

A Transformerst is csak mértékkel szeretem. De a zenéjét nagyon. Steve Jablonsky nagyot alkotott.

De azért Bumblebee jöhet


Ezt még akkor válogattam, mikor fekete háttereket kerestem.

A filmet nem láttam, csak előzeteseket, és ez a madár nagyon-nagyon tetszett.

Na, igen. Kedvenc filmem, kiegészítve A Halkirálynő és a dzsinnek borítójának közepével. Szerintem ő az igazi Daniel Belloq.

Az ő zenéjüket nagyon-nagyon szeretem. Ezt az albumot például 9 hónapon keresztül folyamatosan hallgattam. Aztán néhány hét után megint bennmaradt a lejátszóban.

Ezt a mesét viszont láttam, és nagyon is szeretem. Főleg David Spade hangját.

Azt hittem, már nem lesz több Batman. Tényleg nem vagyok rajongó. De Christian Bale hangját bírom.

Na, meg a motorját.

Sokat játszottunk ezzel a játékkal. Jó az oroszlán- és a saskard, de nekem a skorpiókard jobban bejött. A kép kinn volt, és a zenéjét még mindig hallgatom.

Lehet, hogy ezt is majd beállítom profilképnek.

Nagy dömper.

Ezt a képet is csak elnyújtva tudnám kitenni.

Még egy Camaro.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése