2010. március 22., hétfő

Azta!!! - Díjat kaptam!

 

 
1. Megköszönöd annak, akitől kaptad és belinkeled:

Kedves dark angel és Nikeja!

Nagyon-nagyon köszönöm, hogy megajándékoztatok.  Szóhoz sem jutok, de komolyan! :) Külön öröm (vagy döbbenet?), hogy ketten is gondoltatok rám.

Dark Angel blogját itt olvashatjátok:

Nikejaét pedig itt:


2. Elküldöd azoknak, akik szerinted megérdemlik (max 10 ember).

zora kilbone
diana
any4444
Rita07
flori

... és utólag még sokmindenkinek elküldeném, dark angel és Nikeja, nektek is.


3. Értesítsd őket az ajándékról

Megtörtént.


4. Leírod, miért szeretsz írni.

Kiszakadok ebből a világból, elmenekülhetek minden elől, és úgy érezhetem magam, hogy megtaláltam azt a fantáziavilágot, ahova tartozom.


5. Pár mondatban bemutatkozol a nagyvilágnak.

Még közelebb vagyok a 24-hez, mint a 25-höz, de 12-nek érzem magam. Alaphangulatom a melankolikus, viszont sokszor kitörök belőle. Hat éves koromban elkezdtem olvasni, azóta sem bírom abbahagyni, és úgy érzem, egyre többet és többet akarok. De azonnal!!:)
Az írás már többször felütötte fejét rövid történelmemben, több formában is, igyekszem azokat is megosztani (csak rájönnék arra a jelszóra, amivel évekkel ezelőtt mentettem le a dokumentumokat). 


Ui.: Még egyszer nagyon köszönöm a díjat, dark angel és Nikeja!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése