2011. szeptember 5., hétfő

Gondok, és megintcsak gondok


"when you kiss me, do you still taste her
are you thinking of, are you thinking of me
with your lips pressed tightly up against his skin
does your body still scream my name"



Megint megváltozott a blogger.
...
Vagy nem is megint?

Mostanában minden megváltozik. Mindent újítanak, és sokszor az új rosszabb, mint a korábbi verzió.
Azon gondolkodom, hogy az 5.62-es winampot lecserélem valami régebbi verzióra.
Hogy miért?
Mondok egy példát. Van egy szám, amit szeretnék egymás után mondjuk tízszer meghallgatni. Régi winamppal mi volt a teendő? Egymás után tízszer megnyomtam a 'Q'-t.
Most mi lesz az egymás-után-tízszer-benyomom-a-Q-betű-t eredménye? Az, hogy nincs kijelölve következő számnak semmi. Mert elsőre bejelöli, aztán meg ki. Aztán megint be, aztán megint ki. Ha páratlan lenne, egyszer még lejátszaná. 
Vagy ha sokat jelölök ki, és valamit kétszer, akkor az első jelölést törli, és beteszi a számot tizenhatodiknak.

...

Vagy lehet, hogy csak a 7 nem kompatibilis a winamppal? (fejvakarás)
XP-n nem volt gond ebből.
Csak várok két hetet, amíg felgyorsul a netünk.

Apró bosszúságok, de akkoris jól el tudják rontani a kedvem.
Mégis azt kívánom, hogy ez legyen a legnagyobb gondom.

Sajnálom, hogy "zaklatlak" titeket.


Ui.: mi a furcsa a fenti idézetben?

4 megjegyzés:

  1. mi a furcsa?
    Szerintem lefagyott az agyam, vagy szétfőtt, nem tudom. Szabad a gazda: D
    De én viszolygok a változásoktól, mert eddig még kevés jót hoztak, vagy csak a rosszat veszem észre.:S

    VálaszTörlés
  2. Én sem szeretem a változást, de van, amikor jó az új.

    A his és a her. Olyan, mintha kicsit "bi-" hangzású lenne.

    VálaszTörlés
  3. hát...ö... pont erre gondoltam, de most nem százas az agyam :(

    VálaszTörlés
  4. Akkor egyre gondoltunk.
    Egyébként "Our Sick Story" a szám címe, így nem csodálkozom a szövegen;)
    Mondjuk nézőpont kérdése, hogy mi beteges.

    Nem csodálom, hogy az agyad felmondta a szolgálatot, én már nem is próbálom felpörgetni:)

    VálaszTörlés