2011. szeptember 24., szombat

Egy, megérett a meggy


   Néhány évvel ezelőtt a szemem elé került egy könyv, Janet Evanovichtól a Stephanie Plum-sorozat első kötete. A harmadik kötet után angolul kezdtem el olvasni, és (most néztem) idén adják ki a 18-at, amiből én 15-ig (plusz a félkönyveket is) olvastam.
   Csak ajánlani tudom, már többször is ajánlottam, többet nem is írok erről.
   Most néztem, és bár kb. egy-másfél évvel ezelőtt is láttam, hogy filmet terveznek belőle, most találtam előzetest, tényleg leforgatták, az USA-ban január végén mutatják be.
   Megnéztem a szereplőket, és szokás szerint elborzadtam. Persze, hogy máshogy képzeljük el a főhősöket, mint ahogy a filmszereplőket válogatják, de ennyire?
   Aztán megnéztem az előzetest, és az valamit javított a kedvemen.
   De Morelli nem Morelli! És Ranger sem! 

   Innen le tudjátok tölteni, konkrétan magát az előzetest.

2 megjegyzés:

  1. jó ha jó egy könyv, de azt egyelőre elképzelhetetlennek tartom, hogy nálunk 15 része jelenjen meg valaminek. Azért nagyon irigylem azokat az írókat, ahol akkor a piac van, hogy ilyen sok részes könyvet is el lehet adni.
    Ez a janet írta a Szingli fejvadász, igaz?

    VálaszTörlés
  2. Ez az a Szingli fejvadász sorozat, most adják ki harmadszorra, ha jól számolom, magyarul négy része jelent meg, és ez tényleg olyan sorozat, hogy érdemes lefordítani. Nemcsak eladni tudja, hanem olyan a történet, a stílus is, hogy érdemes kiadni.

    VálaszTörlés