2011. június 19., vasárnap

Változás

   Történt egy kis változás, ami valószínűleg sok változást hoz az életembe.
   Nem kell nagy dologra gondolni, csupán kikönyörögtem egy új laptopot (ami nem is laptop, hanem notebook). Egész héten másoltam át a régi gépemről az újra a dolgokat, meg párom gépéről is áthoztam az ott tárolt több mint 1 gigát. Tegnap sikeresen megcsináltam a wifit mindkét gépre, így mind a ketten tudunk párhuzamosan netezni.
   Ez azt jelenti, hogy nem csak napi kb. másfél órát tudok ott tölteni párom gépénél, mikor ő nincs itthon, hanem akkor és annyit lépek be az éterbe, amikor és amennyit akarok.
   Van még néhány napnyi takarításdolgom a gépen, kicsit átalakítom a fájlrendszert, törlöm a fölös dolgokat, és felmásolok ezt-azt (mert van végre helyem), aztán nekiállok bejegyzéseket írni, mert tudom, hogy nagyon lemaradtam, és annyi mindent félretettem, hogy majd feltöltöm, meg annyi tervem van, meg persze olvasok is...
   Ezzel csak annyit akartam mondani, hogy "I'll be back!"

8 megjegyzés:

  1. és várunk Téged, mint annak idején Schwarzit:)

    VálaszTörlés
  2. :-D Hát én is nagyon örültem, amikor megvehettem a laptopomat. (Még nincs egy éve.) Váá, vittem egyetemre is. :-DD Persze jegyzetelni, nem órán netezni. :-PPP)

    Ja, amúgy jól látom, hogy az én nevem (Gnill) nyert???! XD Hihetetlen!

    VálaszTörlés
  3. Jó a laptop egyetemen, meg a net is hasznos, főleg, ha tudsz csatlakozni a wifire:)
    És igen, te nyertél, de erről majd írok bejegyzést:)

    VálaszTörlés
  4. Artie!
    te találtad kiGnill! Nahát, nagyszerű! Gratula :)))

    VálaszTörlés
  5. Háh! :)Én is nemrég újítottam egy notebookot... Nem, netbookot. (De én is csak laptopnak hívom.) Most már mi is tudunk a párommal párhuzamosan gépezni egész nap meg éjjel, de az ezt megelőző időszakban nálunk éppen fordított volt a felállás: ha nem voltam nála, akkor tudott csak, vagy mikor aludtam, különben nemigen fért hozzá a saját gépéhez. Einstand volt! Én még nem másoltam át a cuccaimat, a párom gépe is tele van velük, meg az otthoni PC-m is... De nincs crosslink kábelem, amivel összekapcsolhatnám a netbookomat az asztali gépekkel... És mindig elfelejtek venni vagy kölcsönkérni egyet valakitől - mármint kábelt. :) Pl. csak a saját gépemen több, mint 20 000 (nem írtam el a számot!) e-book vár a költöztetésre. És akkor ezek csak a könyvek - egyetlen mappa... És kábel kell, mert nincs kedvem kimásolni a gépről valami adathordozóra, aztán az adathordozóról meg a laptopra is felmásolni... Az dupla munka, dupla idő... Gépről gépre akarom, direkt módon. Valami ötlet a crosslink helyett? (A hardver nem az erősségem...)

    VálaszTörlés
  6. Crosslink kábel? Az mi? Van itthon lankábel (asszem így hívják), oda kell bedugni, ahova a netet, de én sem tudtam megoldani, hogy működjön -> a hardver nekem sem megy:(

    Épp nemrég másoltam fel a könyveket, hogy szelektálok belőlük, és most 10 ezer környékén van, de csomót töröltem is, úgyhogy simán el tudom képzelni, hogy neked annyi van:)

    Sajna, nem tudok segíteni. Ha esetleg routerrel wifin össze tudjátok kötni, vagy külső vinyót kérni valakitől... én pendrive-oztam.

    VálaszTörlés