2011. június 22., szerda

Eltan - Karakterelnevezés III.

   Mint látjátok az oldalsávban, lejárt a szavazás. Kicsit megtréfált a rendszer, mert noha vasárnap este 8 órát állítottam be, azt nem tette hozzá, hogy milyen időzóna szerint választja ki a 8 órát.

   Ezúton köszönöm a szerzőknek, hogy ilyen sok név érkezett, és a szavazóknak a pipákat!!

   Megpróbáltam táblázatot beilleszteni a számításokkal, és szerkesztőben jól is nézett ki, de előnézetben nagyon elcsúszott. Az oldalsávban beérkezési sorrend szerint láthatjátok a neveket, itt pedig szavazatszám szerinti sorrendben.
   Összesen 43 szavazat érkezett 23 szavazótól, ez átlagosan kb. 1,87 jelölést jelent szavazásonként.

                     Szerző                     Név         Szavazat    Pontarányban       Szavazóarányban
1. Artair McKnight..................Gnill...............8...........18,6%................34,78%
2. von Birken...................Gremdall Forlan.......7...........16,28%..............30,43%
3. Mikkamakka......................Brisk..............6...........13,95%..............26,09%
3. Mikkamakka....................Murball..............6...........13,95%..............26,09%
4. Any4444..........................Nisk................5...........11,63%...............21,74%
5. b.m.grapes.....................Norland..............4............9,3%................17,39%
6. Meleron......................Forbelius...............3.............6,98%..............13,04%
7. Any4444......................Goppi...................2............4,65%................8,7%
8. b.m.grapes....................Garlack...............1.............2,33%...............4,35%
8. b.m.grapes...................Norlando...............1.............2,33%...............4,35%
9. Any4444.......................Tipo....................0..............0%..................0%
9. b.m.grapes....................Norlano...............0...............0%..................0%
9. b.m.grapes....................Norlanho..............0...............0%..................0%

   A közönségszavazás nyertese:
Gnill - Artair McKnight

   Gratulálok!

   ... és hogy én melyik nevet választom?
   Az a helyzet, hogy mind nagyon tetszik, és rossz érzésem van, hogy választanom kell közülük, mert mindegyik név megindítja a fantáziámat. Mégis, már elsőre tudtam, hogy melyiket választom, holott sok még be sem érkezett. Valahogy megláttam, és tudtam, hogy ő lesz az.
   Na, jó, ez most furán hangzik, de tényleg az első megérzés a legjobb, mindig visszatérek az elsőhöz.
   Tehát nálam a Nisk név volt ez az első, a szerző pedig Any4444.

   A következő lépés, hogy felveszem a kapcsolatot a nyertesekkel.

   Még egyszer köszönöm a részvételeteket!

Ui.: G. is szavazott, juhé!!

7 megjegyzés:

  1. Tyű!:D

    Tényleg az enyémet választottad?^^
    Ennek nagyon örülök!:)
    El sem hinnéd nekem,hogy jutott eszembe...:D

    Any4444

    VálaszTörlés
  2. Köszi mindenkinek a szavazatot!!! :-D És gratula Any4444-nek! :-D

    VálaszTörlés
  3. Gratula a győzteseknek.
    Egyébként vicces, hogy ennyi G, N, és M betűvel kezdődő név született. Lehet, egyfelé jár az agyunk:))

    VálaszTörlés
  4. Gratula a két nyertesnek!

    Ej, én meg második lettem, a leggyilkosabb helyezés - ÁÁÁÁ! :)

    De most tulajdonképpen azért írok, mert láttam, hogy az Érdekességek címzésű blogomat rendszeresre jelölted. Köszönöm nagyon, de az az Ego Sumhoz tartozik, és avval kapcsolatos dolgokat fogok oda gyűjtögetni. Nem különálló blog, csak iframe-mel tettem bele az eredeti oldalba, mint még egy jópárat, és ezeket az Ego linkjére kattintva tudod is nézegetni, nem kell átmenni más címekre értük. Azért csináltam így, hogy jobban tudjam szelektálni a témákat, és ne kelljen telezsúfolnom azt, amibe a történet részeit teszem. (Pl. az is egy iframe-mel meghívott oldal a főblogon belül.) Összekapcsoltam így vagy ötöt, de némelyik linkjét elfelejtettem eltüntetni a profilomból. :) Ja, és csak azért mondom ezt el, hogy ne számíts ott eget verő szenzációkra ám. :)

    VálaszTörlés
  5. von Birken: ha jól emlékszem, mindenedre feliratkoztam, és el is kezdtem végigolvasni őket, de már komolyan nem tudom, hol áll a fejem. Rajmund történetét is elkezdtem, de szerintem elkezdem majd mégegyszer elölről. Annyi blogon vagyok "felzárkózás" fázisban, azt hiszem, megint elkezdem a cetlizést, hogy mit kell elolvasnom.

    VálaszTörlés
  6. Oké, csak mondom, hogy az Egón is megtalálod ugyanazt. :)

    VálaszTörlés