2011. június 9., csütörtök

Eltan - Karakterelnevezés II.

   Először is köszönöm a szerzőknek a beérkezett neveket! Nekem mind nagyon tetszik, és sajnálom, hogy legfeljebb kettőt használunk fel. 
   Összesen 13 db név érkezett, melyeket oldalt láthattok, beérkezési sorrendben szerepelnek. (Szóljatok, ha nem olvasható, mozilla nem hozta be, bár lehet, hogy azért, mert megint belassultunk.)

   Bemásolom a karakterjellemzést, hogy ne kelljen visszakeresni:
    Öreg bácsika (a mi éveinkben olyan 60 körüli), fiatalos, játékos, vidám, viccelődő. Tala (Arkel nagynénje) közelében lakik, és mindig udvarol neki.
   Kb. 165 cm magas, barna szemű, szürke-őszülő haja van. Vékony, könnyen mozog, izgága természet.

   Arra kérnélek titeket, rendszeres és rendszertelen olvasókat; idetévedőket, hogy jelöljétek be, szerintetek melyik név illik legjobban a szereplőre. Ezt 2011. június 19-én (vasárnap) 20:00-ig tehetitek meg.

   Köszönöm!

10 megjegyzés:

  1. Nem látszik Chrome-on sem. De ha kijelölöm őket, akkor látszik. :-D

    VálaszTörlés
  2. Maxthonozok, és a tervezőben lehetett látni, most örülök, ha egyáltalán behozza az oldalt (vagy akármit). De nem látszott:(
    Ráadásul itt nem is tudok színt alakítani:(
    Chrome-ot meg harmadszorra sem tudtam telepíteni:,(
    Egyre jobban haragszom a mobilnetre!!:(

    VálaszTörlés
  3. Maxthon , tervezőben látszik.
    Mozilla Firefox 6 Aurora (az előbb telepítettem) - nem
    Safari - nem
    Opera - nem

    ...

    Kezdek gyanakodni, hogy nem a mobilnettel van gond.

    Holnap megnézem vezetékesen is.


    von Birken: nekem be van dugva a gépbe és így vacak:( Havi négy és fél rugóért.

    VálaszTörlés
  4. Nekem legalább úgy vacak a netem, hogy ingyen vacak (átsugárzik a szomszédból vagy az adatnyilvántartóból, ami szemben van a házzal...)

    VálaszTörlés
  5. Most kegyetlenül ronda lett, de legalább látszik.

    Bocs!

    Majd visszaállítom a régire.

    VálaszTörlés
  6. Én firefoxszal és explorerrel sem láttam, csak kijelölve, szóval nyilván a betűszín nem volt igazán eltalálva. Így lila alapon remekül látszik, bár az oldalnak kevésbé áll jól ez az oldalsáv. :D

    VálaszTörlés
  7. Közvéleménynél nem tudtam betűszínt beállítani, még betűtípust sem.
    Sajnálom, hogy ilyen "drasztikus" módszerhez kellett folyamodnom, bántja a szememet, de legalább látszik:)

    VálaszTörlés
  8. Ha van kedved vele babrikálni, elküldök a mélcímedre egy leírást, hogy hogyan tudod beállítani, hogy csak a szavazós rész körül legyen ilyen csini lila a háttér, és az oldalsáv többi részén visszaállíthatod eredetire.
    Nem bonyolult, csak egy kis copy-paste, aztán meg be kell állítani a szélességet (ezt a sablonod konkrét ismerete nélkül csak megtippelni tudom, de azért nem nehéz). Szóval ha gondolod, szívesen segítek.

    VálaszTörlés
  9. Már volt egy olyan érzésem, hogy egyes monitorok máshogy mutatják ugyanazokat a színeket. Itthon sötétkéknek látom az oldalsáv hátterét, munkahelyen majdnem fekete. Most szürkéskéknek látom oldalt, de megköszönném, ha átküldenéd az instrukciókat.

    VálaszTörlés