2011. július 22., péntek

Nyár van

   ... és punnyadás (de irigylem azokat, akik tényleg punnyadnak). Egyik reggel fázok pulóverben, másik délután leolvad rólam az ing. Az irodában meleg van, de ha kinyitják az ablakot, fázok, mert két légifolyosó keresztjében ülök. Ez mondjuk jó lenne a nagymelegben, csakhogy a nagymelegben pont nem fúj a szél.
   Szép kis kontinentális időjárásunk van.

   Azért, hogy kis jó hírt is hozzak: kezd összeállni a fejemben Yval folytatása.
   Már akkor tudtam, hogy lehet folytatni, mikor befejeztem. Csak akkor nem tudtam, hogyan, nem volt tiszta a kép. Még most sem az, de egyre jobban tisztul, és egyre több részlet fedi fel magát a fejemben. 
   Ráadásul most segítőtársam is van/lesz.
   A biztonság kedvéért előre szólok (tudjátok, az "én megmondtam"-miatt), hogy nem fog tetszeni. És szidni fogtok. Nagyon.
   De én csak leírom, amit látok, a szereplők maguk alakítják életüket. Mert hiába gondoltam, hogy Rita marad ott, ahol; nem, ő nem ott lesz akkor, hanem máshol, ahol majd éppen lennie kell. Szóval bizonyos esetekben vajmi kevés beleszólásom van abba, hogy mit és mikor csináljanak.
   Egyelőre nem tudok többet elárulni (nem azért, mert nem akarok, hanem mert nincs mit). Viszont ha lesz valami kézzelfogható  olvasható, akkor azt megosztom veletek.

4 megjegyzés:

  1. Én nem foglak szidni! :-) Író vagy, és ez a te történeted!
    Amúgy nagyon kíváncsian várom!

    VálaszTörlés
  2. Majd meglátjuk:D
    És én is várom, hogy mi sül ki belőle, és hogyan reagáltok rá:)

    VálaszTörlés
  3. az időjárásról már ne is beszéljünk :SSS Lassan olyanok leszünk, mint az angolok.örök téma. Tíz napig a dögrovás, az ember legszívesebben a strandon ülni egész nap, na de se pénzben, se időben nem teheti. Aztán itt a hideg, meg a fejfájás, és a bennrekedés....pedig de jó lenne kirándulni.
    YvaL be van már ígérve, hogy ilyen rondán fogalmazzak, de most megtehetem nem pirosít be senki:D
    Várom:)

    VálaszTörlés
  4. Azért remélem, jövő héten jobb idő lesz (ma szinte egészen eddig esett), mert szabin leszek, megyünk Balatonra.
    Yvalt akkor szeretném majd feltenni, mikor már van elég anyag, egyrészt a frissítés miatt, másrészt, hogyha változik valami, ne kelljen átírni az elejét. Egyelőre még csak jegyzetek vannak. A jövő héten remélem, lesz időm még többet jegyzetelni:)

    VálaszTörlés