2011. július 24., vasárnap

Kis részlet, ami még messze van, és javításra szorul

   A part olyan hely, ahol egyedül lehetek, így nem is vagyok a többiek terhére, és akár szórakozásnak is felfogható.
   Nemsokára lemegy a Nap. Nem tervezek fürdést, de a biztonság kedvéért kiveszek egy törölközőt a szekrényből. A lépcsőn lefelé jut eszembe, hogy milyen rég nem volt rajtam a köpeny.
   Most, hogy elmegyek, megszokásból felvettem, de nincs kedvem visszafordulni, hogy levegyem.
   Az előtér csendes, nem hallok neszezést. Halkan kilépek a bejárati ajtón, és előre nézek, a part irányába.
   - Mégis lemész a partra? – szólal meg mellettem Thom. Felé fordulok, és bólintok. Kinyújtja kezét, a kimagasló szikla felé mutat. – Ha megkerülöd a Szirtet, és a túloldalon felfelé haladsz, találsz egy vízesést, ott lemosakodhatsz. Lemoshatod a sót.
   Nyitom a számat, hogy tiltakozzam, nem tervezek fürdést, mikor közbevág.
   - Csak mondtam. Nem baj, ha tudod. Visszatalálsz, ugye?
   - Persze.

4 megjegyzés: