2011. július 5., kedd

Idared

   Hadd mutassam be nektek Idaredet.
   Hatalmas köszönet Meleronnak a kézzelfogható blogdíjért: virágos-kulcsos-maszkos könyvjelzőt kaptam, és Idaredet. Akkor épp a Fogat fogért c. könyvet olvastam, így azzal fényképeztem le. Most az Elsodort világokban van a könyvjelző, de majd visszakerül a Fogat fogért 2. kötetébe.
   Idared hegyikristály, és inkább lány - a mi fogalmaink szerint. Fiatal, vicces, érdeklődő, nagyszájú, energikus, ugyanakkor az elmúlt heteket átaludta. Nagyon szereti a vizet, legyen az eső vagy fürdővíz. Fél a páromtól, de ezen majd változtatok.
   Mikor először megfogtam, betűk jelentek meg előttem, és az jött ki, hogy Iander. Viszont folyamatosan az Idared jutott eszembe, mikor rá gondoltam, talán még akkoris, mikor keresgéltem a pár másodperces emlékben, hogy milyen betűk és egymáshoz képest hol jelentek meg.
   Azóta Idared. Egy szót sem szólt, hogy nem a nevén vagy rosszul szólítom.
   Összetettem más kövekkel, és nem igazán érezte magát jól velük, a citrin és a rózskvarc elmegy, viszont a jáspist nem szereti. Nem tudom, miért, én nagyon szeretem a jáspisaimat. Az acháttal nagyon jól elvan, nagyon szeret vele lenni, csak a tenyérnyi követ nem cipelem magammal napközben. Hétvégén együtt vannak a párnám alatt éjszaka, nappal meg a kisasztalon mellettem.

   Tegnap kaptam két sólyomszemet, akiket egyből el is nevezett Ikreknek (pedig teljesen más az alakjuk), és meg is tisztítottam őket (kollektív fürd(et)és volt), azóta full-contact - együtt vannak.
   És megállapíthatom, hogy Idared szereti az Ikreket. Nagyon szereti őket.
   Holnap teszek fel róluk képeket, lent pedig a könyvjelzőt és Idaredet láthatjátok. (A "szó" szó pont jól jött ki, azon az oldalpáron volt, ahol épp tartottam.)










   G. kedvéért, mert szerinte olyan, mint egy koponya.

7 megjegyzés:

  1. Nem is tudtam, hogy egy gemmológus sarkad is van! :)
    Az én köveim nem dumálnak hozzám, vagy csak szimplán nincs fülem hallani... :S Pedig én nagyon bírom őket, én szoktam hozzájuk beszélni, még ha nem is válaszolnak. Én is szoktam őket fürdetni, meg napoztatni is, bár lehet, hogy ez a bajuk velem. :)

    Nagyon szépséges a könyvjelző, teljesen odavagyok érte! Kár, hogy olyan kevés igazi könyvet olvasok, a telefonba állítva meg azért hülyén nézne ki, különben mondanám, hogy én is szerzek valahonnan egy ilyet. :)

    (Ellenőrző szó: fabledda :) Hmm, Fable... :D)

    VálaszTörlés
  2. Mikkamakka! pedig Darolínnak van ilyen sarka:))
    Klassz ez az Idared, kicsit irigy lettem... na jó,nagyon... mindegy..
    Bevallom a szóról az alma jutott eszembe, amit nem szeretek,mert savanyú, de ez a Te Idareded...:))))
    Nálunk a kő gyűjteményt messze übereli a kövület gyűjtemény. Nekem még nem beszéltek :-DDD, de köztudottan süket vagyok.

    VálaszTörlés
  3. Suttogó ékkövek, mi? ;-) :-D Idared lehetett volna szereplő benne... :-P
    Amúgy gratulálok hozzájuk! :-D

    VálaszTörlés
  4. Mikkamakka: nem is tudtam, hogy létezik ilyen szó, hogy gemmológus:D
    Egy ideje érdekelnek az ásványok, de még kezdő vagyok:D
    Szerintem nem baj, ha foglalkozol velük, talán majd ők is elkezdenek veled:D A rózsakvarcot ne napoztasd, mert az kifakul, de a többit nem tudom, hogy hogyan reagál a napfényre.
    Könyvjelzőt Meleronnál tudsz "szerezni":D Már gondolkodok, hogy milyet válasszak, mert most kivételesen három nyomtatott könyv fekszik a nagyszobában, és van még pár kilátásban, könyvjelzőm viszont csak egy van:D

    Grapes: nekem is az alma jutott eszembe:D A goldent jobban szeretem, de hirtelen nem tudom, milyen az idared alma:D A kövületek is tökjók, szerintem majd egy trilobitát mi is beszerzünk egyszer:D

    Artie: méghogy suttog? Sugalmaz! Azt akarja elhitetni, hogy én gondoltam ezt vagy azt, közben meg manipulál:D Ha gondolod, elviheted Idaredet szereplőnek!! Köszi:D Szerintem még nem végleges a gyűjtemény:D

    VálaszTörlés
  5. De szépek! :))

    A kövek nálam süket fülekre találnak sajnos, vagy csak túl mélyre ástam őket a polcomon, és nem hallom, hogy kiabálnak :D... most még inkább agyalok rajta, hogy nálad jobb helyen lennének!

    A könyvjelzőre én is irigy lettem, csudi szép! :))

    VálaszTörlés
  6. Nem mindegyik olyan, mint a fent említett hegyikristály, az összes többi "üres". Elvileg. Nem tudom, Meleron hogy vette rá, hogy beköltözzön:)

    VálaszTörlés
  7. :-)))))))))))) köszönöm......MINDENT..Élmény Benneteket olvasni...!!!!!!!

    VálaszTörlés