2011. július 6., szerda

Idared és az Ikrek

   Tegnap írtam Idared két új társáról, a két sólyomszemről. Készítettem róluk fényképeket kamerával és fényképezővel is. Nem volt szívem nagyon kiválogatni azt a néhány képet, amik jobban tetszettek, így szinte mindet bemásoltam. Válogassatok kedvetekre.


   Először a kamerával készült képek:

   Éjszakai lámpával két kép:



   Többnyire így vannak, a két sólyomszem között a hegyikristály.




   Az achátról is írtam tegnap: ő az, akivel Idared először jól érezte magát. (Nem csodálom, nálam az achát nyugalmat sugároz.)


 



   Ezek a képek pedig a jó öreg Olymposszal készültek, közelítő módban.




   Szupergyors mobilnetünknek hála, két óra alatt jutottam el idáig (megjegyzem, 10 perces töltögetés lett volna). Van egy rakat kép, amit nem tudtam feltölteni, mert "nem létezik", és mert nem reagál semmire, úgyhogy várok pár hetet, de legalább a holnapot, és frissítem ezt a bejegyzést.


   Frissítés:
 
 

   Ezen a két képen látszik, de inkább a jobb oldalin, hogy milyen színűek a sólyomszemek. Érdekes, hogy víz alatt világosabbak, a barnás rész meg a színváltós is élénkebb.
 
 
 
   Itt a jobb oldali képen látszik, hogy Idared milyen sokféle: az a kevésbé átlátszó rész tejkvarcra emlékeztet, és bár lehet, hogy nem azok, én mégis párhuzamos vonalaknak látom a jobb oldali vonalakat, úgy olvastam, ritka, és nagyon szép, és tényleg az.

 


8 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik a jó öreg Olymposzod színe. :-D Tök jók, nekem is van egy-kettő drágakövem, de kevés. :-( Amúgy én is szeretem őket.

    VálaszTörlés
  2. Ugye, ugye? Mégiscsak fényképező:D Milyen köveid vannak, Artie?

    Családi kapcsolatok?? Csak mert összebújnak?:D

    VálaszTörlés
  3. Á, hát van ametiszt, tigrisszem, meg olyan is, amit most nem találok és egy-két aprócska ismeretlen. :-D

    VálaszTörlés
  4. Az ametiszt szép, nekem az volt az első:D A tigrisszem is szép, a sólyomszem-tigrisszem-macskaszem között válogathattam volna, de egyértelműen sólyomszemet akartam:D

    Végülis - sólyom=Hawk, nem?;)

    VálaszTörlés
  5. Bizony innen már nincs visszaút:-)))))))))).....gyönyörű és különleges társaságod van.....a különleges "Harcos-Angyal" lényed nem csoda ha körülveszi magát....hümm:)

    VálaszTörlés
  6. :D Nem is baj, hogy nincs visszaút, tetszik, amerre haladok:D
    Harcos-Angyal:D Idared jött, olvasott, kezét az arca elé kapva nevetett egyet, és el is rohant:D
    Hát ő ilyen kis szégyenlős (amiért most legyintést kaptam):D

    VálaszTörlés
  7. :-)))))......elképesztően helyes Lényed van!!!!!

    VálaszTörlés