2013. január 7., hétfő

Zavar az erőben

Vagy valami hasonló.
Tegnap este történt. De lehet, hogy csak az én fejemben. Nem volt napkitörés, tehát nem lehet arra fogni. Még csak be se fejeztem a Pi életét.
Nem tudom, mi és hogyan, de úgy éreztem, hogy valami megváltozott.
Igaz, hogy ma olyan voltam, mint a mosott..., de valahogy mégis másabb volt. Mintha nem idegelt volna ki minden. Vagy csak hagyom, hogy átfolyjon rajtam. Vagy szándékosan visszaszorítom az idegességet.
Nem tudom, mi, és azt sem, hogy hogyan, de valami megváltozott...

2 megjegyzés:

  1. Hát az jó, hogy hagyod, hogy átfolyjon rajtad :) Átfolyik, és elmegy. Remélem, azóta meg is tette :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát, valójában folyamatos. bár mostanában jobban érzem a nyomást, még mindig hagyom átfolyni:)

      Törlés