2012. június 25., hétfő

Gondolatok vegyesen

Jó lenne minden nap írni ide valamit - ez jutott eszembe ma a buszon, útban hazafelé. Akármit. Mert szeretem ezt a helyet, sok szép emlékem van az itt töltött időről.

Többnyire... Ez így nem teljesen igaz... Általában állandóan van valamilyen fellángolásom. Most például molyozok.
Annak idején, mikor a blogspotra regisztráltam, sok helyre elnéztem, feliratkoztam, követtem, olvastam, nézelődtem, ezzel foglalkoztam sokat. Aztán eltelt egy kis idő, stabilizálódott a helyzet.
Jöttek új mániák (játék, olvasás, filmek, párhuzamosan, felváltva, mikor mi).
Most megint olvasok. Néhány évvel ezelőtt sok sorozat jelent meg a könyvpiacon, az első egy-két részt elolvastam, és mivel azóta eltelt pár év, megjelent mind, és van néhány, amit újra szeretnék olvasni, egyben.
De közben van sok más könyv is, amit szívesen olvasnék, meg játék, amit végigvinnék, és közben sok a dolog, főzök-mosok-takarítok, angolul is neki kéne gyűrkőznöm, hogy meglegyen a nyelvvizsga, és lassan ideje nagyobb projektekbe vágni, úgymint lakás- és gyerekkérdés.
Maholnap betöltjük a 27-et, és gyakorlatilag semmit nem tudunk felmutatni.
És az a legnagyobb gond a fejemben, hogy a molyos kihívásokat rendszerezzem, felvigyem a meglévő könyveket, az olvasottakhoz értékelést írjak, kiolvassam a harmadik Mercy Falls-i könyvet stb.

Közben ott a saját történetem. Egyrészről... /jut eszembe, rá kell kérdezni a kiadónál, hogy olvasták-e már/... szóval ott van Yval. Párom azt mondta, hogy akkor talán elolvasná, ha E/3-ban és múlt időben játszódna. Múltkor fél-egy óra volt az első fejezet fele, és még nem olvastam újra. Ez rengeteg idő lenne...
Aztán ott van Eltan. Na, ott tényleg megakadtam. Van pár rész, amit ki tudnék írni a fejemből, de a köztük lévő cselekményt is ki kell tölteni valamivel, és ott most sötétség van.
Mert - már megint - Devynék magukhoz ragadták a figyelmem. Mert ott van Inys, az Yval-történet folytatása. Ebből van egy kevés az elején, meg néhány bevillanás későbbről. De ami igazán... bosszant (talán ez a legjobb szó), hogy egy olyan jelenet jár a fejemben, ami nemhogy Inyshez kapcsolódik, hanem jóval a történet után játszódik. Vagy egy évtizeddel, de lehet, hogy többel is. És ott is csak viszonylag a jelenet elejét látom...

Mostanában kicsit zokni az agyam. Dekoncentrált, és inkább máshová koncentráló. Egyszerre akarok foglalkozni mindennel, és ezért semmivel nem tudok igazán. Csak kapkodok, csapongok sok dolog között. Semmihez nincs kedvem, és annyi mindent csinálnék. De legszívesebben aludni szeretnék. Kikészít ez a meleg.
Ha viszont korán lefeküdnék, akkor abból állna a hét, hogy a munka-alvás váltakozna, és gyakorlatilag nem élnék, csak mint valami zombi léteznék.
Mondjuk így is.

Jóéjt nektek, kik erre tévedtetek, Zombinyuszi voltam, esőben-akadozó-rádióhullámon... 

8 megjegyzés:

  1. Kedves Zombinyuszi!
    Jó, hogy említed a nyelvvizsgát :) már kérdezni akartam. nem akarlak presszionálni, de... hmmm...
    és az Yval? Kérdezni se mertem :O mert tudom, hogy mennek a dolgok = lassú víz partot mos.
    A zűrzavaros történet-ötleteket ismerem. Írd le, és majd utólag kitöltöd a hézagokat.
    hajrá:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)
      nyelvvizsga: kedves tőled, így is elég nyomást gyakorol g, de valamikor tényleg neki kell állnom... már csak a szóbeli kell...
      történetek: volt egy ilyen gondolatom, hogy talán tovább tudok haladni, ha a fejemben lévőket kiírom... megpróbálom. a köztes részek is sikerültek eddig, ezután is majd csak lesz:) és az is gond, hogy nem csak Eltan és Devyn története jár a fejemben, hanem több más is mocorog ott, még ha azokat ki is írtam már. most gyűjtök:)

      Törlés
    2. írni kell, nincs mese... különben elfelejted őket a fellépő túlcsordulás miatt :(

      Törlés
    3. igazad van, az lesz... valamikor ideje elkezdenem.

      Törlés
  2. Szia!

    Láttalak is molyon, és nagyon is haragudtam rád, mikor láttam, hogy olvastad a Shadowfevert. Mindenkire haragszom, aki el tudta olvasni angolul xD Én meg szépen elolvastam róla a spoilereket, mert nem bírtam magammal, és most ebbe fogok beleőrülni. Áhhh...
    Ha meg mégsem te vagy az a Darolyn, akkor bocsi :$ de ugyanaz a név, ugyanaz a kép :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia:) fenn vagy molyon??? mert ez a blogos Darolyn ugyanaz a molyos Darolyn:) milyen néven vagy? "ismerjük" is egymást?:O
      tényleg olvastam a kmm-sorozatot, de olyan gyorsan, hogy a végére... már alig emlékszem, úgyhogy te biztos többet tudsz, mint én:) nem volt nehéz olvasni, de kellett hozzá a magyar "előolvasás", mert más nyelvezete van, mint az Anita Blake-eknek, vagy más, "egyszerűbb" young adult-könyveknek. mi volt a gond? hogy angolul van, vagy hogy nincs meg? mert az utóbbin tudok segíteni...;)

      Törlés
  3. Nem vagyok fent, csak szoktam olvasgatni a véleményeket :D Az a gond, hogy nem tudok olyan jól angolul, hogy elolvassam :( Magyar kalózfordításba meg belekezdeni nem akartam...:/ Szóval szenvedhetek addig, amíg kiadják.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kalózfordításokkal nekem is rossz tapasztalataim voltak. Talán épp ezért kezdtem el angolul olvasni a könyveket. Kezdetben sokszor kellett elővenni a szótárt, de aztán nagyon sok alapszó, amit így hétköznap talán nem is annyira használunk, de az adott könyvben előfordul, megmaradt. Pl. az Anita Blake-könyveknek hála, sok testrész nevét megjegyeztem:)
      Az ne tartson vissza, hogy nem tudsz olyan jól angolul. Ha ismered a magyarra fordított könyv szókincsét, egy idő után könnyen bele lehet rázódni:)
      ... hmmm... mondjuk a KMM-könyveknél kicsit gondban voltam, mert más szókincs van, mint amit eddig olvastam, így volt, amit nem igazán értettem, de mégis élvezhető, és azért érthető volt...
      És az előző ajánlatom még mindig áll:)

      Törlés