2011. május 30., hétfő

Eltan - Karakterelnevezés

   Akkor belevágok a közepébe.
   Arra kérlek titeket, hogy nevezzetek el egy szereplőt Eltan világából.

   Jellemzés pár szóban:
   Öreg bácsika (a mi éveinkben olyan 60 körüli), fiatalos, játékos, vidám, viccelődő. Tala (Arkel nagynénje) közelében lakik, és mindig udvarol neki.
   Kb. 165 cm magas, barna szemű, szürke-őszülő haja van. Vékony, könnyen mozog, izgága természet.

   Nyelvtan:
   Eltan világában nincsenek ékezetes betűk, nincsenek különleges betűk (qwyx), nincs magánhangzókettőzés, viszont mássalhangzókettőzés van, gyakran a nevek elején vagy végén.

   Játékmenet:
   Írhattok a bejegyzés végén hozzászólásban, oldalra a csetben, a darolyn.hawks@gmail.com e-mailcímre vagy facebookon is. Természetesen több nevet is írhattok.
   Arra gondoltam, hogy kiválasztom a szerintem legjobban illőt, majd ezt titokban tartva közönségszavazást indítok.
   
   Jutalom:
   Az általam választott név szerzője kialakíthatja a teljes karaktert, és konzultálok vele azokban a fejezetekben, ahol a kisöreg szerepel. (Előreláthatólag 4-5 fejezetről lesz szó.)
   A közönségdíjas név szerzője kialakíthatná a teljes karaktert, és új szereplőként jelenne meg a történetben, viszont én vinném tovább az életét.

   A nevek beérkezésének határideje 2011. június 8. (szerda) 20:00
   A szavazás további egy hétig tart majd, de erről úgyis írok még.

   Ha bármi kérdés van, a fenti elérhetőségeken megtaláltok.

10 megjegyzés:

  1. Hogy ez milyen jó ötlet!!!:)))
    (És miért nem nekem jutott eszembe:-DDD)
    A néven még gondolkoznom kell:)

    VálaszTörlés
  2. Tényleg jó ötlet! :-D Vááá, már nagyon régen találtam ki teljesen egyedi nevet. Jó, hát kábé úgy két éve. :-D
    Hmm....

    Gnill

    (Gáz vagy sem, nekem ez jutott eszembe. :-DD)

    VálaszTörlés
  3. Sokat agyaltam rajta, főleg a jutalmon:) Hogy mit adjak cserébe. Képet? Hah:)
    Aztán körbekérdezősködtem, és szabad utat kaptam;)

    Artie! Mi az, hogy gáz? A fantázianevek sosem gázak!!! Szerintem tökjó, felírtam:) Ha esetleg eszedbe jut még valami, nyugodtan megírhatod, több nevet is lehet írni.... hoppá, akkor ezt fent is beírom:)

    VálaszTörlés
  4. Any: megkaptam, köszi, tetszenek, különösen a harmadik:)

    VálaszTörlés
  5. Gremdall Forlan - Ezt így egyben gondoltam, vagy csak keresztnevet lehet? Nem írtad. :)

    VálaszTörlés
  6. Brisk. Nekem ez jutott eszembe, a jelleme miatt. :) (Angolul beszélők értik, miért.)
    És a komment szóellenőrzéséhez írandó szavam is tetszik, úgyhogy még egy név: Murball :D

    VálaszTörlés
  7. von Birken: Jogos! Általában nincs vezetéknév, "egynevűek", de nem ismerem az egész bolygót;) Felírtam:)

    Mikkamakka: megnéztem szótárban: élénk, fürge. Passzol:) Igen, a szóellenőrzéseket is fel szoktam jegyezni, ha ilyen jók:) Felírtam mindkettőt:)

    VálaszTörlés