2011. május 26., csütörtök

Bocs...

   ... de nem tudtam kihagyni ezeket:


19 megjegyzés:

  1. Hihihi! XD Hát ja, van az alsóban némi igazság. :-D (Basszus, én is emlékszem a Sabrinára, nővérem nézte. XD) Szóval tök jó! XD

    Alkonyat fanficek meg nem igazán érdekelnek (bár magát az Alkonyatot szeretem)... Na de ez a beszólás! XDD

    VálaszTörlés
  2. A Sabrinát én is néztem:) Azóta is féltékeny vagyok rá, hogy le tudta állítani az időt... Ugye az ő volt?

    Alkonyatot messzire elkerülöm, bár egyáltalán nem áll távol tőlem a vámpíros-alakváltós világ:)

    VálaszTörlés
  3. Rám majdnem csak egy igaz, az utolsó mondat, Na képzeljétek, mikor én gyerek voltam, nem voltak Disney filmek....se....

    VálaszTörlés
  4. fújj de utálom a Disney channel-t -.- tesóm non stop azt nézi. A 5251825. ismétlést is végig nézi. A varázslók az anyám kínjábóltól rosszul vagyok. Fújj Selena Gomes xD TNBC olyan jó mese *-*

    VálaszTörlés
  5. Grapes: pedig a Disney-filmek az 50-60-as években élték virágkorukat:) A régi Walt Disney-filmek (Walt Disney '66-ban halt meg). Amikor te gyerek voltál, még tv sem volt;)

    linsther: a Disney channelt meg a varázslókat még tudom, kik, de mi ez a sok szám, és betű? Mikor otthon vagyok, bele-bele nézek, de a HBO Comedyn megy a That's 70's show, és az jobban megfog:)

    VálaszTörlés
  6. jajj és Sabrinát úgy szerettem :( De amíg kisebb voltam, csak a viaston ment, de ott is reggel tök korán, szóval nem tudtam nézni, de a két filmet szeretem :D

    VálaszTörlés
  7. a sok számmal csak azt akartam kifejezni, hogy tök mindegy hányszor látta már az adott részt, minden ismétlést megnéz. Ha a TNBC-ra gondolsz sok betűként, akkor csak lusta voltam leírni nightmare before christmas xD

    VálaszTörlés
  8. Sajna nem láttam még a Nightmare Before Christmast, pedig szívesen megnézném. Szeretem Tim Burtont:)
    Az interjú a vámpírral jó film. Elkezdtem olvasni, de nem jutottam sokáig, volt más, ami elvonja a figyelmem. A HP-t meg szeretem:) (Minő meglepő:))
    Sabrinán kívül is voltak sorozatok, fiatalokról, és tökjók voltak. A mostani felhozatalt nem ismerem. Bár asszem a Disney channel más korosztálynak szól.

    VálaszTörlés
  9. Az interjú a vámpírralt kerestem, hogy megnézzem, de nem jutottam sokra, pedig hát már Pitt miatt is megérné megnézni xD Lehet komolyabban bele kéne temetkeznem a gugliba és megtalálnám. HP-t csak filmekbe láttam, csak első hármat olvastam.
    Hát a Disney szerintem olyan 12-14 éves korig van kb :/

    VálaszTörlés
  10. Az interjú a vámpírral jó film, és Brad Pitt is jó:) Nekünk megvan, szerencsére. Kicsit megterhelő, de jó:) A HP könyvben már csak annyiból is jobb, hogy egy csomó érdekességet ír le, ami a filmekben nincs is benne. Szeretem a háttérsztorikat. Meg aztán a krimirész is teljesebb.
    12-14? Húha, akkor abból jócskán kinőttem. (Bár néha jó hatévesnek lenni:))

    VálaszTörlés
  11. Lássuk:

    A Coppola-féle Drakula (1992) a kedvencem az újabbak közül, de az Interjú a vámpírralt is nagyon szeretem, ám a nyavalygós, szenvelgős Louis-tól hideglelést kapok. A Kárhozottak királynője meg egy vödör híg fos... (Szegény Lestat, micsoda pojácát csináltak belőle!) A tvájlájt meg... Akkor inkább iszom két vödörrel az előbbiből...

    Nighmare before... nem jött be; éljen a Halott menyasszony! :)

    Sabrinát szeretem, néztem is mindig, pedig már húszon túl voltam.

    HP - nem is tudom... Ha adják azokat a részeket, amelyekben játszik Gary Oldman, azokat mindig megnézem.

    Disney-filmek - vannak köztük tűrhetőek, azaz lennének, ha nem danolásznának bennük folyamatosan - hozzá még nyálasan is. Úúúúúúúúúúútálom a zenés filmeket meg a musicaleket - kivéve a Halott menyasszonyt. :)

    Ja, az anti-tvájfices képet meg lenyúltam. Gyűjtöm. Majd mutatok párat. :)

    VálaszTörlés
  12. Azért annyira nem vagyok öreg:-D Az 50-es években még pajzán gondolat se voltam, de akkor- talán tudod- az elvtársak nem engedték be ezeket a filmeket. Ki tudja, miért. Az első a Hófehérke volt, mait valamikor a 80-as évek végén mutattak be a mozik. Én is ott ültem a sok ovis közt, már nem voltam ovis.
    Von Birken: az én nagylányom imádja a danászást (én se bírom), és az én lányaim a 3d-s filmeket utálják, mert nem jó minőségűek)
    Ja és az anti-twilight ficeket elfelejtettem lájkolni. Szeretem a Twilight-t, de "no fic". Írja mindenki a saját sztoriját:)

    VálaszTörlés
  13. von Birken: a '92-es Dracula tényleg nagyon jó volt, tisztára mint a könyv. Meg a Drakula halott és élvezi is azon alapul:) Az interjút rég láttam már, de annakidején, legelőször (16 voltam) nagyon tetszett. Nemrég az Underworld 1-2-t néztem meg, mert épp olyanom volt (végre egyszer nem kellett vasárnap dolgoznom... mert előtte napokban rengeteget), és az is egész jó. Az alkonyatos cuccok nem érdekelnek. Az első filmet láttam, de csak kíváncsiságból néztem meg. Nekem túl lágy az a sorozat:)
    Nightmare-t nem láttam, csak az előzetesét, a Corpse Bride megvan, de még nem szedtem le hozzá feliratot, és még nem láttam. Szeretném megnézni, de mindig van más.
    HP könyvben nagyon jó. Gary Oldmant szeretem, Batmanben is nagyon jó volt. De az 5. elemben is. Draculában is. Ja, szeretjük Gary Oldmant:)
    Disney-filmek? Éljen Aladdin!!:) Ott még az ének sem zavart. Nem rajongok a folyton dalrafakadós részekért. A Gyűrűk urában sem szerettem az énekes részeket. De ha ott és akkor ez volt a divat?
    Bármilyen képet lenyúlhatsz, azért teszem ki:)

    Grapes: tudom, hogy nem vagy öreg, gondolkodásilag meg pláne nem:) Hófehérke... asszem nem is láttam:) Szeretem a meséket, az újakat is, de nem tudok mindent megszerezni, sajna.
    A "no fic"-cel egyetértek:)

    VálaszTörlés
  14. Dettó: én is megnéztem annak idején a tvájlájt első részét: letöltöttem, aztán kihajítottam a CD-t - és nem mert rossz minőségű, kamerás cucc volt... Pedig gyűjtöm a vámpírfilmeket - mondjuk ez nem tudom, mi volt...

    Oldmant én is nagyon szeretem, nem csak a Drakulában, viszont abban figyeltem föl rá. A Drakula halott...-at is erősen preferálom :)

    VálaszTörlés
  15. Azta! Te? Ilyenkor?:)
    Volt régen valami Eddie Murphys vámpírfilm, az nem tetszett, de a Gerard Butlerest sem láttam. Asszem van itthon valami '31-es Dracula-film, de már nem emlékszem rá, pedig úgy rémlik, megnéztük.
    Nekünk asszem kamerás az alkonyat, de már a könyv sem igazán fogott meg. Könnyen olvasható, de a csajt meg tudtam volna fújtani, pusztán azért, mert olyan, amilyen.
    Úgy gondolom, van szépérzékem. A filmes vámpír... Edward nem tetszik. Ha Anita Blake-ből csinálnak filmet, ott sem fognak tetszeni a pasik. Ha egyszer nem úgy képzelem el, nehéz befogadni azt, akit ők választottak.

    Gary Oldmant úgy szerettem, hogy nem is tudtam, hogy ő az.

    VálaszTörlés
  16. Milyenkor? :)

    A '31-es az Lugosi Bélás, a Murphys meg a Vámpír Brooklynban. A Butleres meg a Drakula 2000 - annak megvan mindhárom része nekem. Az utolsó részben Rutger Hauer játssza Drakeszt. Nem mondom, hogy kedvenceim, de a maguk gagyi módján jók. :) Sok gagyi horrort szeretek, B kategóriásakat, trasheket sokat megnézek, vámpírosokat meg zombisokat is - van is belőlük sok itthon. :) Van ezeknek a filmeknek valami nosztalgikus varázsa. De azért az igényes vagy művészfilm-szerű horrorokat szeretem leginkább.

    Edvárd meg bleöeöeee!!! És akkor még ezt a nyálasszájú, gyógyegér patisszon gyereket tették meg főhősnek Maupassant A szépfiú c. regényéből készülő - vagy már elkészült - filmadaptációjába! Most komolyan?... Minimum Bale-t kellett volna... Ha nem is szépsége miatt - bár egyáltalán nem csúnya -, de a kisugárzása miatt illett volna a szerepre.

    VálaszTörlés
  17. Hét elején általában nem vagy elérhető.
    Most biztos szintet esek, de nem szeretem a horrort:) A thriller jó, de a szimpla öldöklés meg ijesztgetés nem jön be. Ha már gondolkodni kell rajta, hogy ki-mikor-hol-hogyan-miért, az jó, megdolgoztatja az agyam, de ha készen kapok mindent, és a számba rágják, kevésbé tetszik. Szeretem a vámpíros történeteket is, könyvben vagy filmen, de nem a nyálas-romantikus fajtát:)
    A szépfiút nem ismerem, de Bale.... (nagy sóhaj) bárhol, bármikor, bármennyit:)

    VálaszTörlés
  18. Időközben lett egy laptopom, van benne WiFi és jel is jön valahonnan. Valószínűleg a szemben lévő irodaházból.

    Nem baj az, ha valaki nem szereti a horrort, de engem szórakoztat, főleg a zombiaprítás. Meg amikor haragszom a világra, akkor jöhet az egyéb hentelés - virtuális bosszú.:) Az európaiak - főleg francia és spanyol horrorok - a kedvenceim, azok a legbetegebbek. Ám rettentő széleskörű az ízlésem filmek terén, nincs műfajbéli megkötés, csak legyen benne az a plusz, ami megragad. De mindennel így vagyok. Jó, mondjuk könyvek terén szinte kizárólag a 19. században és a 20. század első felében alkotó férfi írók műveit olvasom. A szépfiú is ilyen. Az írónők igen gyakran túl nőiesen írnak, ha érted, mire gondolok, és attól rosszul vagyok. Bár Goethe Werther szenvedései c. művétől meg a főhőstől lábrázást kaptam, annyira szenvelgős és moralizáló volt...

    Jól van, nem fárasztalak tovább. xD

    VálaszTörlés
  19. A besugárzó internet nagyon jó, egyetemi haverjaim laktak az egyetem melletti út túloldalán (légvonalban kb. 20 méter), és ők is fogták a suli hálózatát:)
    Filmekben az a plusz: aha, ismerem:), könyvekkel is így vagyok. Ha van benne valami olyan (mint pl. a hangulat), ami megfog, elnézem, hogy néhol hülyék, nem életszerűek a szereplők:)
    Nem vagyok otthon a szépirodalomban, pedig szeretek olvasni. Talán azért, mert inkább cselekményre vágyom, nem filozofálgatásra:) Oké, elismerem, nem tudom, mi a különbség szép és nemszép irodalom között:)
    Werther: szerintem azt nem olvastam. Viszont arra emlékszem, hogy Kafka csótányát nagyon utáltam. Meg volt egy hapsi, aki beverte az oldalát, és (szerintem) az önsajnálatba halt bele.
    Fiatal vagyok még a mélyen szántó gondolatokhoz. Talán 50 év múlva tudom értékelni az ilyen műveket:)
    Filmekben sem szeretem a B kategóriát.

    ...

    Lehet, hogy sznob vagyok?
    Vagy nincs humorom??!!

    Nem fárasztasz!!

    VálaszTörlés