2011. február 27., vasárnap

Noel lakása

   Tegnap végre eljutottam odáig, hogy kicsit rendet raktam a gépemen. Elég régóta bennem volt a késztetés, és most megkönnyebbültem.
   Következő lépésként az elmaradásaimat pótlom: most Noel (emlékeztek még rá?) lakásáról hoztam alaprajzot.

   A bal alsó sarokban van a bejárat, kis előtérbe jutunk, balra szekrénnyel. Szemben van a gardróbszoba, mellette a vendégszoba (Devyn és Tyler itt szállt meg). A zöld padlójú helyiség a fürdőszoba: az ajtóval szemben van a nagy tükör, alatta a mosdó, a külön elkerített rész a wc, a kádat felismeritek, a másik sarokban nagy zuhanyzó van. A fürdővel szemben használaton kívüli szoba van, szekrényekkel és íróasztallal. A jobb alsó sarokban van Noel hálószobája, ággyal és szekrénnyel. A konyhában hűtő és konyhaszekrények vannak, bárszékkel, valamint a konyhaszigeten laptoppal. A nappali a konyhával együtt van, két kanapéval és asztallal.
   A felső és jobb oldal padlótól plafonig érő ablak.


   A következő alaprajzról ti dönthettek, oldalt találtok szavazást.

5 megjegyzés:

  1. Jó itt Nálad:-)...és ne felejtsd hamarosan megtervezni ..és KÉTSÉGKÍVÜL átadni a saját teremtő erődnek ....azt a ház-tervet...ahol hamarosan élni fogsz....és ha majd költözöl....ültess egy fát...azért...aki akkoron voltál...amikor ezt most olvasod...hogy emlékezz m ajd erre is....

    szeretettel.jó utat...

    VálaszTörlés
  2. Hogyne emlékeznék Noelre:)
    nekem kicsit zárt ez a tér, de mentségemre szolgáljon, hogy klasztrofóbiás vagyok, ezért gyűrűt se hordok. Te biztonságra törekvő vagy, Hozzád, és az általad megformált Noelhoz tökéletesen illik ez a lakás:))

    VálaszTörlés
  3. Meleron: ha tudnád, hogy beletaláltál:) Már van néhány részlet a fejemben, és szeretek is ilyennel foglalkozni (főleg Simsben:)), de annyira távolinak tűnik... A faültetést megfogadom! Köszönöm!

    Grapes: örülök, hogy emlékszel rá:) Szombaton megint beleolvastam, nem tudok megszabadulni tőle:) Talán ezért is jutott eszembe, hogy befejezzem ezt a félkész alaprajzot. Több hely és berendezés van ám benne, csak ez is túl sok pepecselésbe került. Hú, félelmetes, mennyire jól látod a helyzetet!!:D

    VálaszTörlés
  4. Wow, hogyan lehet ilyet készíteni?? XD :-D Egyébként tök jól sikerült! ^^

    VálaszTörlés
  5. Találtam a neten egy programot, asszem Sweet Home 3d, és letöltöttem berendezéseket, és abból állítom össze az alaprajzot (2d, segédvonalak, inkább műszakibb, de alatta ott a 3d-s látványkép).
    Örülök, hogy tetszik, én nagyon szeretem ezt a lakást:) Meg persze a többiekét is:)

    VálaszTörlés