2010. november 9., kedd

Végre, végre!!

   Még csak épphogy elkezdtem olvasni (harmadszorra) a Tűzvarázst (kép oldalt), most nézem, hogy lesz új, teljesen új könyv!
   Amióta végigolvastam a Vis Major- és a Halkirálynő-sorozatot, azt várom, mikor "akadnak össze" a szereplők.
   És IGEN, a következő könyv, ami remélem a Vis Major-sorozatot bővíti, mert már hat, azaz 6 db éve várom, hogy új rész jöjjön, szóval a következő teljesen új könyvben VF összeereszti a két bandát, há-há-há (ördögien).
   Hogy fogom addig kibírni??!!
   Jó, persze, menni fog, meg hamar eltelik az idő, de akkoris.
   Meglengeti a mézesmadzagot, azt' fél évig csorgatom a nyálam.
   Ja, és Habospite lesz a cím, itt pedig részletet is olvashattok.

   ... és hogy kikről is van szó?
   Nos, nekem az eredeti Vis Major-borító tetszik (amin rajta vannak, egyébként meg a Vészbejárat, az első):
   Kyra Emett (Kyra Eleison) és Adrian Baletta (Vis Major)

   A Halkirálynő főszereplőit két borítón tudom megmutatni. Noha szinte mindegyik borítón máshogy néznek ki, a két kedvencem a következő:
Denisa Wry

Daniel Belloq

   A biztonság kedvéért teszek ki oldalra emlékeztetőt magamnak.
   ...Jaj, mikor lesz már 2011?

5 megjegyzés:

  1. Hm... Én Fable-től csak a fantasy regényeket olvastam, de azokat nagyon szerettem. Leginkább az Álomhajszát. :) Van benne valami szabadszelleműség, lazaság, ami tök jópofa. :D

    VálaszTörlés
  2. Annyi könyvet javasoltok.... hú, háromszor annyi van az ágyamon, gépemen, mint amennyivel boldogulok, de igyekszem:-D

    VálaszTörlés
  3. Fable-től mindent olvastam, legalább kétszer (kivéve az utolsót), és nagyon szeretem mindet, a fantasyk közül az Álmok tengerét.
    Igen, igen, szerintem is szabadszellemű, és a humorát is nagyon bírom:)

    Csak háromszor? Nálam gigákban állnak a könyvek:)

    VálaszTörlés
  4. Hogy melyik a legjobb? A Vis Major című, azt 6x olvastam el. De hozom a kisfüzetet:)
    Szóval a Vis Major-sorozattal szemben elfogult vagyok, azt nagyon szeretem. (Ha lányom lesz, Kira lesz.)
    A Halkirálynő-sorozatot második végigolvasásra szerettem meg, azóta is nagyon, kissé már lehagyta a VM-részeket, mert Daniel Belloq... ő a főkedvenc:)
    Az elbeszéléskötetek is jók, sok apróbb novella, kisregény van bennük, azok is nagyon jók: krimi, pszichopaták, minden, ami kell:)
    A bohóságok közül a Szennyből az angyal a kedvenc, aztán a Mesemaraton, de a többi is nagyon jó. Neked talán az Ezüstegeret ajánlanám, nem is tudom, miért:)
    A fantasyk közül az Álmok tengere, de a Varázscsók is jó (ezt megintcsak neked ajánlom), az Álomhajsza-Tündértánc négy kötet, kétszer két rész folytatás, filmforgatásos, szeretem:)
    És az akciók közül nekem a My fair Lord a kedvenc, a Sárkánykönny is nagyon ott van, a Tűzvarázs és Vakvágta nálam egy szinten van, de A halál zsoldjában (a legelső könyv) is szuper.
    Abszolút kedvenc a Vis Major c., Halkirálynőből nincs kedvenc, de bármikor, bármennyit, bármelyiket. (Azért hangulatfüggő:)
    De neked a Tűzvarázst és Vakvágtát ajánlom. A célcsoport miatt:)

    VálaszTörlés