2010. november 26., péntek

Összefoglaló - Rejtvény 7.

   Úgy néz ki, saját csapdámba estem. Hiába szeretném, hogy minden helyes megfejtés pontot érjen, elszúrtam az elején, hogy sorrendet adtam meg. Talán majd új időben, új körülmények között.

   Eredmények:
  • Any4444 6 pontot gyűjtött, összesen 19 pontja van (átvetted a vezetést, és igyekszem hamarabb hozni a következőt, mondjuk most hétvégén, hmm?),
  • Artair McKnight 1 pontot gyűjtött, összesen 1 pontja van (köszönöm, hogy bekapcsolódtál, Tim Burtont én is szeretem, Danny Elfmant hasonlóan),
  • b.m.grapes 3 pontot gyűjtött, összesen 18 pontja van (legközelebb kevésbé nehéz rejtvényt állítok össze... talán),
  • hullócsillag most nem volt velünk, ő más élményekkel gazdagodott, eddigi pontjainak száma 6,
  • von Birken 5 pontot gyűjtött, valamint az Új esély oldalon is szépen halad a korábban megfejtetlen rejtvényekkel, összesen 8 pontja van (némelyik film szövegét én is kívülről fújom, épp ezért választottam ezeket a filmeket, viszonylag könnyűek, a linket nagyon köszönöm, nagyon jó oldal, már fejtegetem).
   A következő rejtvény a hétvégén jön, most hétvégén, mondjuk holnap, november 27. este 8. Ha bármi észrevételetek van, írjatok, és átteszem más időpontra.
 
   Megfejtések:

1. - Blöff - Any4444, von Birken
Szólíts Bumbinak, ha az boldoggá tesz!

2. - Dogma - Any4444
Az emberi lények sem szervileg, sem lélektanilag nem alkalmasak arra, hogy elviseljék az Úr igaz hangjának erejét.

3. - Harcosok klubja - Any4444
Ha felébredéskor egy másik időben és másik helyen vagy, akkor talán más ember is lehetsz.

4. - John Maynard Keynes (brit közgazdász) - Any4444
Nem filmhez kapcsolódik. Ki mondta?:
Hosszú távon mindannyian halottak vagyunk.

5. - Harcosok klubja - Any4444
Idővel mindenkinek nullára csökken a túlélési esélye.
6. - Harcosok klubja - von Birken
Az önfejlesztés önkielégítés. De az önpusztítás...
7. - Kontroll - Any4444
Jön a kukac.
8. - Macskafogó - von Birken
Ebben az esetben nyomják meg a piros gombot, és nyugodjanak békében!
9. - Mátrix - b.m.grapes
Voltál már úgy, hogy nem tudtad ébren vagy-e vagy álmodsz?
10. - Oscar - b.m.grapes
- Most már mindent megtennél a papának, hogy boldogan haljon meg?
- Hát, igen papa, persze!
- Tehát a halálomat kívánod?
11. - A bolygó neve halál - von Birken
Hagyod őt békén, te szuka?!
12. - Ponyvaregény - von Birken
Mondd ezt még egyszer, hogy: "Hogy mi?"
13. - Danny Elfman - Artair McKnight
Mi vagy ki a közös az alábbi filmekben?:
  • Alice Csodaországban (2010-es)
  • Batman (1989-es)
  • Men in Black
  • Nagy hal
  • Terminátor - Megváltás
14. kép - I. e. 10.000 - b.m.grapes


   És-ez-mi?!

4 megjegyzés: