2010. november 13., szombat

Rejtvény VII. - november 22. 20:00-ig

   Rendhagyó rejtvénnyel jelentkezem. Az alábbiakban filmekben elhangzott mondatokat olvashattok. Kivéve a négyest, valamint a tizenhármast, valamint a tizennégyest, mert az kép.

   Megjegyzések:
  • A beküldési sorrendre vonatkozó szabály nem él. A határidő lejárta után minden helyes megfejtés pontot ér.
  • Vigyázat, csalok!
 
1.
Szólíts Bumbinak, ha az boldoggá tesz!

2.
Az emberi lények sem szervileg, sem lélektanilag nem alkalmasak arra, hogy elviseljék az Úr igaz hangjának erejét.

3.
Ha felébredéskor egy másik időben és másik helyen vagy, akkor talán más ember is lehetsz.

4.
Nem filmhez kapcsolódik. Ki mondta?:
Hosszú távon mindannyian halottak vagyunk.

5.
Idővel mindenkinek nullára csökken a túlélési esélye.

6.
Az önfejlesztés önkielégítés. De az önpusztítás...

7.
Jön a kukac.

8.
Ebben az esetben nyomják meg a piros gombot, és nyugodjanak békében!

9.
Voltál már úgy, hogy nem tudtad ébren vagy-e vagy álmodsz?

10.
- Most már mindent megtennél a papának, hogy boldogan haljon meg?
- Hát, igen papa, persze!
- Tehát a halálomat kívánod?

11.
Hagyod őt békén, te szuka?!

12.
Mondd ezt még egyszer, hogy: "Hogy mi?"

13.
Mi vagy ki a közös az alábbi filmekben?:
  • Alice Csodaországban (2010-es)
  • Batman (1989-es)
  • Men in Black
  • Nagy hal
  • Terminátor - Megváltás
14.
Most végeztem a Lingerrel, és nem tudtam megállni, hogy a képeket átnézve ne tegyem fel ezt. Melyik filmről van szó?
 
   Hajrá!

    10 megjegyzés:

    1. Hűha, Jó nehéz lett. Na nem baj, legalább van kihívás:-DDD
      9. Mátrix ?

      VálaszTörlés
    2. Hát pedig attól féltem, túl könnyű lett:)
      Most nem írok semmit hozzászólásban, majd az összefoglalóban:)

      VálaszTörlés
    3. 14.Ie. 10 000 (jó film volt)
      Jaj, könnyű :-DDD, mert emlékszünk a mondatokra, csak az nem ugrik be, hol hallottuk :)))

      VálaszTörlés
    4. Na, igen, sokszor megesik, hogy láttam/hallottam már valahol, de nem tudom hova tenni. Vizsgán a legrosszabb:) Meg ha valaki ránk köszön az utcán, és tudom, hogy ismerem, csak azt nem, hogy honnan:)

      VálaszTörlés
    5. Szia!

      Már hiányzott ez a rejtvényes dolog.:)
      Akkor bele is vágok: (:
      1.Blöff
      2.Dogma....nekem ez a film nagyon tetszett és a főszereplők sem rosszak.:P
      3és 5.Harcosok klubja...
      4.John Keynes...épp nemrég hallottam ezt a mondatot a töritanáromtól.:)
      7.Kontrol

      Any4444

      VálaszTörlés
    6. Egyet mindenképpen megfejtek! :D A 13-ast. Mert a filmekben Danny Elfman zeneszerző a közös. :) Nagyon bírom a zenéit, szóval ezért jöttem rá. :P Meg hát Tim Burton is vele dolgozik, szóval... (Burton-rajongó vagyok :D)

      VálaszTörlés
    7. 1-es Blöff
      6-os Harcosok klubja
      8-as Macskafogó
      11-es A bolgó neve: Halál
      12-es Ponyvaregény

      Ezeket a filmeket már eljátszom, annyiszor láttam őket. :)

      VálaszTörlés
    8. Nézzétek meg ezt az oldalt, itt képek alapján kell eltalálni, melyik filmről van szó.
      http://whatthemovie.com

      VálaszTörlés
    9. Jaj, lekéstem a Macskafogóval is, meg Danny Elfmannal is, a Bolygó neve.... na mindegy.
      10. Oscar

      VálaszTörlés