2010. július 16., péntek

Alaprajz - Noel könyvtárszobája

  Mivel elkészült, és szerintem csak hetek múlva érek a következő végére, így felteszem Noel könyvtárszobájának alaprajzát.
  A Milor-központban van, alul az ajtón lehet belépni a boltba, balra van Noel asztala, mögötte a "konyha", jobbra pedig fotelek, kanapék összevissza. Közöttük kisebb asztalok, amiken szintén könyvek, meg lámpák vannak. Devyn a jobb felső sarokban lévő fotelben nézegette a könyveket, a bal felső sarokban lévő ajtó meg a raktárba nyílik.


  Már elkezdtem a következőt, az Noel lakása lesz, és a fele nagyjából megvan, de azzal több dolog lesz, mert bonyolultabb. Időm meg kevesebb. Majd augusztusban fellélegzek (mert kevesebb munka lesz, és G. is elmegy edzőtáborokba), viszont "nyaralni" is akkor megyünk. Haza. (De hát ingyenszállás Balatonnál?)

  Most meg öcsém nyaral nálunk. Balatonról jött olyan városba, ahol vagy negyven km-es körzetben nincs olyan természetes víz, amiben fürödni is lehet, csak strand. Ki érti, mi? De hát neki ez is nagy élmény. (Most is xboxozik. Gimliként kaszabolja az orkokat. Mortal Combat és Need for Speed volt már, jöhet majd a Fable, Worms, ralli, Prince of Persia, Riddick, Splinter Cell, a jéghoki és foci is lehet, bár abba nem szállok be.)
  Már csak az a kérdés, hogy egyáltalán le tudjuk-e fektetni. Nem csodálkoznék, ha hisztizne, hogy még játszani akar. Holnapra strandot terveztünk, vasárnapra meg mozit - amiről nem tud. Még sosem volt moziban, és a Shreket is szereti, és gondoltam, megnézzük együtt a negyedik részt.
...
  Most nézem, hogy van Toy Story 3, ráadásul 3D-ben. A gond, hogy neki még lehet, hogy tetszene is, én a Shreket szívesebben nézném. Hmm. Most mi legyen?
  Asszem lesz G.-vel egy beszélgetésem.
  Affranc. Lehet, hogy majd Toy Storyt kell nézni?
  Mindenesetre öcsémet is megkérdezem majd. (... és közben nagyon-nagyon reménykedek, hogy a Shreket választja.)
  Jaj, mekkora probléma! Inkább a meleg miatt nem tudok majd jól aludni, mint emiatt. 30, azaz harminc °C van a lakásban. (Megintcsak kérdezem: érdemes volt a 25°C-os vályogházból panelbe jönni nyaralni?)
...
(Most áttértek az orkokról a szellemekre.)

  Néhány napja elolvastam Yvalból a kedvenc részeimet, és annyi, de annyi hibát találtam benne! Leginkább vessző meg nyelvhelyességi hibákat, és most elkezdtem átjavítani (... közben megetettem a "férfiakat" - szó szerint: ott álltam mellettük, mert a kezük a joystickon volt), és nemtom... átjavítsam itt is? Nem nagy változtatások, tartalmi hibát eddig nem találtam (bár az egyik mondatnál elgondolkodtam, hogy mit is akartam írni), de azért a később olvasók... azért ez minőségjavulás lenne, nem?
  Asszem teszek ki közvéleménykutatást.
  Mert eddig még nem próbáltam ki, és mert önként azért nem vállalok be ekkora munkát.
  Hmm. Nem is rossz ötlet. Ha az jön vissza, hogy javítsak, nem én döntöttem, ha pedig az, hogy nem kell átírni, megspóroltam egy csomó időt. A részeket amúgy is kijavítom, csak akkor nem kell ide is feltenni.
  Hmm. Mire képes az agy este 11 után, mi? (Bár van egy sejtésem, mi lenne a válasz.)
  Asszem két hetet adok meg, addig úgyis hajtás van.

  Akkor meg is csinálom. (Még mindig gyilkolják a szellemeket.)

Jóéjt!

 Ui.: most meg Star Warst kezdtek - 23:30-kor. (fejrázás)

8 megjegyzés:

  1. Én Shrekre szavazok :D...
    Amúgy itt felesleges javítani sztem :)...nem vettem észre sok hibát sosem...szerintem eltöltöd azt az időt mással is :D...

    VálaszTörlés
  2. Hú, köszi! Én is így gondoltam, hi-hi:)
    Mikor felébredtem, az az ötletem támadt, hogy én bemehetnék a Shrekre, ők meg eldöntik, hova mennek, de hát az mégis milyen lenne.:)

    VálaszTörlés
  3. :D végül, hogy lett?...hihi...copyright :D...csak most tűnt fel :D...
    Jé, az ellenőrző szavam fannoel :D:D...

    VálaszTörlés
  4. Végül elmentünk vasárnap hárman Shrekre, 3d-s volt, korábban nem láttam, így meglepődtem, de tetszett, jó volt, aztán G. és öcsém elment tegnap, pénteken a Toy Story 3-ra, ez nem volt 3d-s, de öcsém azt mondta, tetszett neki (nekem az előtte vetített kisfilm tetszett volna, ha látom valahol, belinkelem), úgyhogy mindenki jól járt.
    Shrek végefelé öcsém kérdezte, hogy utána megnézünk-e másikat is (az esti hatos előadásra mentünk), ezért gondoltam, hogy ha már itt van, menjen el még egyszer.
    Copyright: gmailben találtam, bemásoltam, ha nem felejtem el, majd használom még:)
    Az ellenőrző szóhoz gratulálok:) Már gondolkodtam azon, hogy le kellene írni, mert némelyik kifejezetten jó lenne névtartaléknak valami történetbe:)

    VálaszTörlés
  5. Melyik a kedvenc részed?
    Miféle hibákat találtál benne, mert én semmit. Bár, ha már kijavítottad, nem is lehet benne hiba, igaz?

    VálaszTörlés
  6. Kedvenc részek: 7, 25, 30, 34, 37, 39, 43.
    Leginkább felesleges "egy"-ek voltak benne, azokat kivettem, ahol kellett, kijavítottam a szórendet, és vesszőhibák voltak. Itt viszont nem javítottam:)

    VálaszTörlés
  7. Mindenki hibázhat, emberek vagyunk. Azért van az íróknak szerkesztője. :)

    VálaszTörlés