2012. december 31., hétfő

Álmok

   Közben eszembe jutott a néhány nappal ezelőtti álmom.
   Ide egy kis magyarázat szükséges. Előzmény.
   Szóval álmaimban van egy srác, akit "régről" ismerek, de fogalmam sincs kicsoda. Akit szívesen megérintek, holott általában távolságtartó vagyok. Aki annyira vonz magához, mint adott esetben a csoki. Vagy az olvasás. Vagy az alvás. Mániákusan, na.
   Eddig egyszer álmodtam olyat, hogy csak öleljük egymást, ez volt az előzményben. Nemrég egy kicsit többet szerepelt az álmomban. Odahaza valami falubuli lehetett, mert egy kis térre székeket, asztalokat tettek ki, és kisebb tömeg gyűlt össze. Volt ott két férfi, akik elkezdtek mondani nekem valamit, de annyira csúnya volt az egyik, hogy féltem tőle. Szerencsére az egyik rokonom megjelent, és így kimentettem magam.
   De egész végig az volt a fejemben, hogy "mikor jön már meg?". Az álom elejére nem emlékszem, de úgy tudom, akkor nem találkoztunk. Csak tudtam, hogy majd később jönnie kell. Épp a rokonommal beszéltem, amikor mondja, hogy "nem tudja, hogy jó-e vagy sem...", megfordultam, és azt gondoltam, "nagyon jó", mert megérkezett. Magas, széles vállú, rövid fekete haja volt, fekete kötött pulcsit viselt, meg talán barna nadrágot. Vagy rajtam volt barna nadrág. Mindegy.
   Szóval megérkezett, és az egyik székhez ment, leült. Odamentem hozzá, és leültem a szomszéd székre. Előredőltünk, és a térdünk összeért. Talán még meg is fogta a combom.
   És ennyi. Felébredtem.
   Egy év telt el a két álom között. Már nem vagyok biztos benne, hogy a nagyobbik sólyomszem megegyezik az álombéli sráccal. Csak azt tudom, hogy bármikor bármennyit szívesen álmodnék vele.


2 megjegyzés:

  1. Jó alaposan megfigyelted, hogy néz ki ;)
    Valamire vagy valakire nagyon vársz, az biztos. Már csak az a kérdés, hogy mi, vagy ki az.

    VálaszTörlés
  2. Á, szinte semmire nem emlékszem. Inkább benyomásom van, mint "fénykép":), de tényleg nagyon várok rá:)

    VálaszTörlés