2012. július 5., csütörtök

Universal Pictures

Néhány éve figyeltem fel arra, hogy a filmek elején a nagy filmstúdiók logóját-videóját a film stílusához igazítják. Van, hogy már az előzetesben is.
Gondolok itt olyanra, hogy a WB-logó (Warner Brothers) a Harry Potter valamelyik része elején átvált szürkére, és elfújja a szél. Vagy a Fox 20-asa Garfield-csíkos lesz. Vagy a Paramount csillagai Transformers-effekthangokkal jönnek a helyükre (először azt hittem, rossz minőségű filmet szereztünk).

És hogy ezeknek milyen jó zenéik vannak! A Universal zenéjét nagyon szeretem, azt, amikor világít a Földünk.
Hoztam néhány linket:



A zenésről hoztam egy összválogatást, a végén az idei legújabbal. 100. évfordulójukat ünneplik, és új a dizájn.



2 megjegyzés:

  1. ezeket a kis apróságot én is figyelni szoktam :) szeretem, mert ötletesek. Asszem a Constatine elején is van valami hasonló. tisztára Indiana Jones, amikor a hegy átfolyik a filmbe :)
    grapes

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is azért bírom, mert ötletesek:) igen, az Indiana Jones-ok eleje is jó:) láttam Constantine-ról képet valahol... Paramount? :) arról is hozok:)

      Törlés