2011. október 29., szombat

The Lorax

Ismeritek Dr. Seuss-t? Én nem. Sajnos nem találkoztam még a könyveivel. Film, igen, azt láttam, meg is van... és most hétvége van, ráadásul hosszú, és majd két munka között meg is nézem. Eddig csak egyszer láttam, ideje frissíteni.
Szóval, ha azt mondom: Horton, így ismerősebb?
Horton a nagyon nagy elefánt, Jim Carrey szinkronhanggal, aki talál egy virágon egy szöszt, ahonnan hangokat hall.
A többit nem mondom, inkább nézzétek meg, megéri.

Hmm... Büszkék vagyunk a nagyszámú mesénkre.
Őszintén szólva, és ha nem tetszik, kövezzetek meg, de nekem bejön Dr. Seuss világa. 

Most láttam egy másik film előzetesét: The Lorax.

Itt tudjátok megnézni az előzetest:


Van már Open Season-ös plüssöm, azt hiszem, ideje lesz bővíteni az állományt.


Frissítve: eredetileg oldal-link volt az előzetesnél, de nem a megfelelő helyre irányított, így beágyaztam a videót.

6 megjegyzés:

  1. És a Grincset láttad? Merthogy egyáltalán nem véletlen, hogy ott is kik élnek Kifalván! :D Meg van még egy film, valami macskás, az is animációs, ami szintén Dr. Seuss-adaptáció, azt még én sem láttam, de állítólag nem olyan jó, mint a Horton vagy a Grincs. A dvd borítóján egy macska van kalapban, vagy cilinderben, majd ha érdekel, utána nézek, asszem anno letöltöttem, hogy megnézzem, de még nem kerítettem rá sort.
    Érdekes, mert az általad linkelt oldalra azt mondja, hogy oldal nem található, de ha rányomsz a keresésre a megjelent oldalon a sávban lévő szavakkal, és a gugli első találatára ráböksz, akkor ugyanerre a címre navigál, és ott meg is van a Lorax. Tiszta hülyeség, nem is értem. :o
    Még nem néztem meg a trailert, mert most rohanok... :) De kösziiii!!!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, tényleg! A Grincs tetszett, bár kissé elmebeteg, de a macskás (A macska - Le a kalappal! - Mike Myers a macska) nem tetszett, az még inkább elmebeteg. De a Horton jó volt:)
    Hmm... tényleg nem találja, pedig onnan hoztam, és majdnem oda is irányít. Na, mindjárt nézem youtube-on, hogy fenn van-e, mert akkor inkább azt ágyazom be - már ha lehet. Köszi, hogy szóltál!

    VálaszTörlés
  3. Enyhén giccseske, de azért nagyon klassznak tűnik! :-D

    Nézzétek meg Dr. Seuss világának honlapját is, nagyon jópofa:

    http://www.seussville.com/

    VálaszTörlés
  4. :D Meglátszik rajta az "amerikai álom", mi?:D
    Vicces a honlap, köszi, belenéztem:)

    VálaszTörlés
  5. osztom Artie véleményét... persze lehet, hogy csak vén vagyok :O

    VálaszTörlés
  6. Grapes! Hol vagy te vén?!!
    Nem baj, ha nem tetszik, én nagyon kíváncsi vagyok rá:)

    VálaszTörlés