2012. január 2., hétfő

Mi kezdődik így?


"Mindenkinek van egy angyala. Egy oltalmazó, aki vigyáz rá. Sosem tudhatjuk, épp milyen alakot ölt.
Egyszer egy vénemberét. Máskor egy kislányét.
De ne hagyd, hogy becsapjon a látszat. Erősebb ő bármelyik sárkánynál.
Mégsem azért kísér, hogy harcoljon helyetted. Hanem hogy a színpad széléről a füledbe súgja: hatalmad van az általad teremtett világok felett.
[...]
És mi ennek ellenére sem hiszünk az angyalban, meggyőzzük magunkat, hogy nem létezik.
Ám ő mégis megjelenik. A legváratlanabb helyen, a legváratlanabb időben. Bármilyen alakban szólhat hozzánk. Ha kell, túlüvölti a démonokat is. Felráz minket. Új küzdelemre sarkall."

4 megjegyzés:

  1. Hát...öö... Az Álomháború című film?
    láttam, de ezekre a mondatokra nem is emlékeztem :) pedig nagyon ütősek :)))

    VálaszTörlés
  2. Én még nem láttam az Álomháborút, pedig meg akartam nézni... XD Valamiért lelankadt a kedvem. Na, majd hozzájutok, aztán meglesem. :-D

    VálaszTörlés
  3. Ez tényleg az Álomháborúban van? Húh, pedig én láttam, de erre nem emlékszem. Mondjuk nem csoda, nagy erőfeszítésembe került, hogy végig tudjam nézni. Azt hittem lekaparom magamat, én jobbra számítottam. Bár másnak attól lehet a kedvence (mondjuk ezt kétlem xD)

    VálaszTörlés
  4. Grapes: ott a pont:) Ha hazaérek, frissítem az adatokat, felírtam a teendős listámra. Csak úgy elkezdtem nézni, és... hogy úgy mondjam, rendesen mellbevágott. A film vége is, de még nem tudom, hogy tetszik-e.

    Artie: nem mondom, hogy nagyon jó film, de egy alkalmat megér:)

    linsther: szia:) igen, tényleg abban van, így kezdődik. Én inkább azt mondanám, hogy másra számítottam, az előzetes alapján nem ez jött le, de értem, hogy miről szól, és megértem a főszereplő lányt is, de még mindig nem tudom eldönteni, hogy mi volt a valóság benne, melyik valóság volt az igazi.:)

    VálaszTörlés