2011. november 15., kedd

Határidők

Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én nem szeretem a határidőket.
Az elmúlt években annyi határidős dolgom volt, hogy ha meghallom ezt a szót, nekiáll tikkelni a szemem.
Na, jó, ez így nem igaz. De azért kicsit megélénkül a vérnyomásom. 

Most mégis van egy határidő, amit muszáj lesz betartanom. Magamnak határoztam meg, nagyon kicsi külső segítséggel. Annyira elenyésző volt a segítség, hogy a hatására az eredetihez képest felére csökkentettem az intervallumot.

Még hónapokkal ezelőtt elterveztem, hogy feljavítom a történetem. Egyszer átmentem már rajta nyelvtanilag, de most mélyebbre akartam ásni. Szét akartam - akarom szedni, és azokat a részeket, amik nem tetszenek, át akarom írni. 
Októberben egyszer átolvastam, ez már második volt, és bejelöltem azokat a részeket, amik szerintem problémásak. Az eredmény: több mint hatszáz piros buborék. Persze ebben benne vannak a szóismétlések (ahány ismétlés, annyi buborék), meg minden, amire hirtelen felindulásból megindult a kezem.

Most a buborékok eltüntetése a feladat. December 20-ig el kell vele készülnöm.

És utána elküldöm.
Hogy elolvassák.
(Remélem, hogy elolvassák. Azt írták, hogy elolvassák.)

Ez azért elég jó motiváció. Nem is a határidő szó lebeg előttem.

Csak a dátum. 


6 megjegyzés:

  1. Én sem szeretem a határidőket, de eddig asszem mindig sikerült betartanom őket. :-D Mert nem vagyok normális... XD

    Egyébként nagyon sok sikert! ^^ Hajrá!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nincs kapcsolat aközött, hogy betartod és nem vagy normális:D
    A gond akkor van, ha elvárják tőled, de a másik oldal nem tartja be.
    Egyébként nagyon köszi:D

    VálaszTörlés
  3. De van! Mert ez olyan stréber dolog... :-D Egyébként csak viccelek. :-)

    VálaszTörlés
  4. A határidők gatyába rázzák az embert :)
    de én se szeretem őket, mert alapból magamtól is szorgoskodok, és ha a fejem felett lebeg egy határidő, az csak feszélyez.
    Hogy haladsz?

    VálaszTörlés
  5. Ja, és kikészítik az idegeit:/
    Jelentem, egyszer végigértem, ma kezdem elölről, de bele kell húznom, mert jövő kedd a határidő, és hétvégén dolgozok:/

    VálaszTörlés