2011. április 1., péntek

11. rejtvény - 2011.április 1. - április 6. 20:00

   Sziasztok!
   Már régóta érett, hogy új rejtvényt hozzak. Nem azért esett a választásom a mesékre, mert csupa fiatal van jelen az éterben, hanem mert szeretem a meséket. Mert a mesék jóók. Meg (talán) könnyebben megoldhatók.
   Most nem csak képek lesznek, hanem más is, de mind a mesékhez kapcsolódik.

01. - Aladdin - Bonnie Bell

02. - Elvitte a víz - Any4444

03. Szörny Rt. - Artair McKnight

04. - Madagaszkár - Artair McKnight

05. - Így neveld a sárkányod - Artair McKnight

06. - Cápamese - Artair McKnight

07. - Nagyon vadon - Any4444

08. - Eszeveszett birodalom - Bonnie Bell

09. - Wallace és Gromit - b.m.grapes

10. - Horton - Bonnie Bell

11.


12. Összetett rejtvény. Három szinkronhang látható a képen, és az alábbi szempont szerint várom a megoldásokat (természetesen külön-külön ér pontot, tehát ez négypontos feladat):
Cím: Jégkorszak - Any4444
1. színész és a szereplő neve: Dennis Leary - Diego
2. színész és a szereplő neve: John Leguizamo - Sid
3. színész és a szereplő neve: Ray Romano - Manny

13. Hogy folytatódik?
"Itt a valódi, itt a fű..." - "...sárkány ellen sárkányfű!" - Any4444

14. Mi vagy ki volt a:
Csiszolatlan gyémánt = ...

Valamint a kakukktojás:
15. Melyik "mesében" volt:
anbárlámpa -Az arany iránytű - Any4444

 Hajrá!

29 megjegyzés:

  1. 3. Szörny Rt.
    4. Madagaszkár 2?? (nem tudom már biztosan, hogy melyik részben volt ez XD)
    5. Így neveld a sárkányodat?? (nagyon tipp :-D)
    6. Cápamese

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Jaj, de jó már hiányzott a rejtvény, de most aztán megint gondolkodhatok!:D

    2. Elvitte a víz
    13.Sárkány ellen sárkányfű!:)

    A többin még gondolkozom.:)

    VálaszTörlés
  3. 11. Sárkány
    -sárkány-sárkányfű! Katonáknak, diákoknak féláron! ...

    VálaszTörlés
  4. Hát nálam a 15-ös nagyon tipp. Ezt a kifejezést egy könyvben olvastam méghozzá Philip Pullman egyik könyvében, hogy melyikben azt nem tudom, mert vagy hármat olvastam tőle, mivel egy sorozat volt.
    Szóval nekem ez a tippem a 15-re.:)

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok!!

    Hogy milyen ügyesek vagytok!!

    Artie: mind jó volt:) Madagaszkár 2, és a sárkány is jó:) A cápamese engem beugratott, örülök, hogy téged nem:)

    Grapes: majdnem jó, a helyes megfejtés Anytól jött, ráadásul egyidőben küldtétek el:) De 13-at akartál írni, ugye?:)

    Any: eddig minden jó:) A 15. is helyes:) Mindhárom könyvben említi szerintem, nem is az a lényeg, hogy melyikben, és ha egy címet is tudsz, megvan a pont:)

    VálaszTörlés
  6. Jaj, de jó, akkor kitaláltam.:)

    Akkor az első címet mondom....Északi fény-Az arany iránytű.:)

    Filmen is láttam nem csak olvastam, és nekem mindkettő tetszett.:)

    VálaszTörlés
  7. Igen, igen, Arany iránytű:) Nekem is tetszett, nagyon jól filmre vitték a könyvet, a könyv meg egyszerűen szuper volt:)

    VálaszTörlés
  8. :((((((((((
    Pedig ebben az egyben biztos voltam. egyébként az én rajzfilmes tudásom tudod, hol van? Nu pagagyi!

    VálaszTörlés
  9. Azta! Ezt hogy csináltad?:D:D
    Hát, sajnálom, hogy nem ismered ezeket a meséket (biztos vagyok benne, hogy van, amit ismersz), mert jóók:D:D
    Ne add fel:)

    VálaszTörlés
  10. Na neee:)
    Hogyhogy?
    ...
    Csak én nézek meséket??:D:D

    Az 1, 8-at pl. imádom:) A 10-es nincs meg, de láttam, és felírtam, hogy beszerzendő. A 9-nél a mese "anyaga" segítség lehet:)
    A 12-ből már 3-at is csináltak.
    A 11-et nem láttam, az még viszonylag friss, de szívesen megnézném. (Segítség: az ott kutya.)

    VálaszTörlés
  11. Szia!

    Az utolsó hozzászólásodban a segítség jól jött.:) A szinkronhangok így már megvannak.:)
    12. 1.Denis Leary-Diego
    2.John Leguizamo-Sid
    3.Ray Romano-Manny

    VálaszTörlés
  12. A címet lehagytam...a Jégkorszakról van szó.:)

    VálaszTörlés
  13. :-DDD nem vagyok ennyire profi, csak bemásoltam.
    Na de látom, még nincs megfejtve mind. Na holnap jönnek portyából a csajok:)))
    Egyébként lájkolom von Birken komiját:) Duplán. Nemcsak én vagyok ...izé... tájékozatlan:) nem vagyok olyan, mint gondoltam. Azért von Birken pár évvel (jópár évvel) fiatalabb nálam. Kb 70-nel.

    VálaszTörlés
  14. Látod, Grapes, ismered te a meséket!
    ... De sajnos nem jó a megfejtés:)
    A Túl a sövényenből nincs kép.

    VálaszTörlés
  15. ééésésésés 8. eszeveszett birodalom (?)

    VálaszTörlés
  16. 9. Nagyon vadon?
    Nem tudom, tippelte-e már valaki, nézegetem, nézegetem...

    VálaszTörlés
  17. Nem nagyon vadon, de jó, hogy írtál, még nem csináltam meg az összefoglalót. Talán holnap délelőtt.

    VálaszTörlés
  18. megjött a segítség:-D Viszont már minden meg van fejtve, amit ő is tudott volna:o :O
    9. Új tipp: Wallace és Gromit?
    Lesz új rejtvény?

    VálaszTörlés