2011. június 20., hétfő

Utóirat

   ... és hogyan viszonyul a párom ezekhez a zenékhez?
   Néhány héttel ezelőtt egyik este betettem négy számot winampba (Trivium, Hawthorne Heights, Senses Fail, My Chemical Romance). Legalább három órán keresztül mentek, szépen sorban, egymás után, mert nem szeretem az ugrálást.
   Úgy két és fél óra után hátraszól: "Ez már volt, nem?"

   (Az album, amiről kiválasztottam azt a néhány számot: Underworld - Evolution)

   De azt már haladásnak könyvelem el, hogy a Children egyik számára azt mondta, hogy egész jó. Csak már nem tudjuk, melyik volt az.

5 megjegyzés:

  1. Basszus, tök ismerős dolog... XD Lori hallgat kemény zenéket (persze nálam csak a full extrásan hörgős zene jelenti a keményet), és amikor megmutat egy-kettőt, néha nem is tudom, hogy mit mondjak. X'D Amikor meg én mutatok valami lassabbat, akkor rávágja általában, hogy unalmas, vagy hogy elalvás előtt jó lenne. :-P De azért általában kiegyezünk, és így olyan félig kemény, félig nyugis zenét hallgatunk. XD (Amúgy van kedvencünk is: Abney Park.)

    (Az ellenőrzőkód: lorizess. XD)

    VálaszTörlés
  2. Azért van olyan zene, ami lágyabb, és meghallgatom:)
    Kämmerer - Fly like a fly - ez elalvós zene:)

    VálaszTörlés
  3. Osztom azok véleményét, akiknek a fejében összemosódnak a kemény számok, bocs, bocs... na nem lehetünk egyformák.
    Artie! lorizess? Tök jó:)nekem egy nyelvtörő glevica-t adott

    VálaszTörlés
  4. Ja, olyan fura. Pont Loriról írtam, és erre lorizess... :-D

    VálaszTörlés
  5. Semmi gond nincs azzal, ha másféle zenét szeretünk. Nálam akkor van gond, ha kényszeríteni akarnak, hogy vagy azt a másikat hallgassam, vagy ne azt hallgassam, amit éppen.
    De általában egyik fülemen be,...:D

    Hi-hi, nekem nincs nyelvtörőm:D

    VálaszTörlés