2010. május 16., vasárnap

Kép, videó

Megint bővült a háttérképgyűjtemény, az alábbi posztert állítottam be a héten. A The Losers c. film egyik szereplője, a mesterlövészt alakító Óscar Jaenada látható a képen.


Mellesleg a cougar pumát jelent.
Ezt a képet nem állítom be háttérnek, mert túl színes, de szerintem jó jelenet lehet, még nem láttam a filmet.

Azt hiszem, a következő nevetésre majd úgy utalok vissza: mint Gerard Butler a RocknRollában. Már szívesen ellőttem volna, de lehet, hogy nem láttátok a filmet, úgyhogy kivágtam, feltöltöttem, beszúrtam, és ezután emlegetni fogom. Sokszor.

Ez a rész a Kontrollból a kedvencem, az egyik kedvencem, az első üldözés végén található.

2 megjegyzés:

  1. Egyik filmet sem láttam, de őőő...ugyan az a két videjó ;)...

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy szóltál, nem tudom, mi lehet a gond, belinkeltem a szöveget, így új oldalon nyílik meg, de legalább tényleg a nevetés.
    A filmek pedig jóóók:)

    VálaszTörlés