2011. április 21., csütörtök

Jai Kudo A 135 TA1450 T09 49-09 (Titanium)

   Megérkezett életembe a világosság, a fény, a sok szín, mostantól "tisztánlátok", és talán elkezdődik egy fejfájásmentesebb korszak. Két héttel ezelőtt szombaton lesz-ami-lesz alapon elmentünk szemüveget nézni, és szerencsére találtunk is egy keretet, amit elfogadhatónak tartottam. Előtte néhány héttel is voltunk ugyanabban az üzletben, de semmi jót nem találtam. Most meg öt keret közül szelektáltam. Végül az maradt, amit G. elsőnek a kezembe adott.
   Ő az:

7 megjegyzés:

  1. Nagyon csini! ^^ :-D Jai Kudo, mint egy japán harcművész. :-D Szerintem nagyon király! És frankó neve van, ráadásul Titanium! :-)

    VálaszTörlés
  2. Artie: Köszi:D Japánnak japán, de nem hiszem, hogy harcművészkedik (ellentétben G-vel:)) A titánnak én is örülök. Régebben szerettem volna titángyűrűt, de elég drága, és nem lehet úgy formázni, mint az aranyat-ezüstöt (beolvasztás, lecsippentés, méretre igazítás), de egyszer biztos lesz titángyűrűm:) Ha már a szemüveg megvan!:)

    Grapes: azért nem volt olyan drága. A keret egy tízes volt, és nem akciósan, a lencse viszont 50% volt, vagyis az egyiket ingyen kaptam. Így volt 18.770. Szerintem jó ár, négy és fél évvel ezelőtt vettem 17.700-ért a másikat. Az mondjuk Kenvelo, de a számát sajna nem tudom, már lekopott, így nem is tudok utánakeresni, hogy tegyek fel képet. Akkor majd csak simán lefényképezem:)

    VálaszTörlés
  3. Titanium az szupererős keretnek. és az ára se volt sok, tényleg. Én tavaly B-nek 30 ezerért vettem akciósan. Meg ne kérdezd, milyen akció volt! Szerintem "ki tud átverni több hülye vevőt" című.

    VálaszTörlés
  4. Szerintem boltja válogatja. G-nek 25 körül volt a szemüveg a nyáron, és asszem ő is az egyik lencsét ajándékba kapta, de ezek fullextrás lencsék (tükröződésmentes, karcmentes), viszont 5 környékén van a dioptriája, és vékonyított. Nálam még nem ilyen durva a helyzet szerencsére. Anyámnak is 30 körül volt a szemüvege, az meg olyan, hogy alul van benne másféle dioptria (nemtom, hogy hívják az ilyen szemüveget). Ő szemészeten csináltatta, én meg OptiMarktban. Ez itt nagyváros, ott meg kisváros.

    VálaszTörlés